kolmapäev, 25. märts 2020

VANA MAAILM

Selline lugu siis. 
Ma olen tegelenud "ebareaalsete asjadega" pool elu (ilmselt terve elu). Mäletan Kutsekaajal umbes aastal 1977, ilmus minu kätte üks makilint mingi saatega, mis ei läinudki raadioeetrisse ja käis käest kätte. See saade oli Parapsühholoogiast. Kes rääkisid ja mida rääkisid, ei mäleta. Tean, et räägiti asjadest, mis mulle polnud hirmutav ega üllatav. Vaid ühte mäletan, et räägiti Urich Kellerist. 
Järgmine periood sai tõsise hoo sisse mingil aastal 2000 kandis, kui ma käisin-jooksin Esoteerika läbi. 
Siis tuli Alternatiiv-ajalugu ja ka see sai otsa. 
Ma olen kirjeldanud, et mu esimene ulmeraamat oli Insener Garin ja Aeliita, umbes 14 aastaselt. Mina ei saa elada hetkel mitte ühte päeva kui ma ei vaata ja mõtle ulme peale. Õnneks jookseb eesti kanalites igal tööpäeval kaks Täheväravat - Atlantis ja SG1.  
Mul on terve elu olnud "selline silm", et ma näen-tunnen ära kui see Asi, teooria või masin - Töötab. On loogiline, efektiivne  ja mulle kasulik. 
Ma pole kogu selle uurimise perioodi jooksul kohanud Mitte Ühtegi inimest - Kes oleks nõus Teise inimesega. Kõigil on mingi Oma arvamus maailma asjadest. 
Vanasti öeldi, et kaks asja on kindlad - Maksud ja Surm. No nüüd me teame, et need kaks pole kohe kindlasti mitte Kindlad. 
See eellugu oli selleks, et kunagi oli üks hommik, kui raadiost öeldi - Moskvas toimus Putš. Läks veel veidi aega ja ma hakkasin tõsiselt sotsialismi täistuubitud naisele seletama, et - Mis nüüd juhtus. Seletasin, et nüüd me hakkame tegema erinevaid asju Ise. Mismoodi Ise, ei saanud ta aru. Oli aastaid seletamisi ja toimetamisi ja talle hakkas see meeldima ja oleks meeldinud ka edasi. 
Nüüd ma seletan, et - Maailm on muutunud. Veel kaks nädalat tagasi ta uskus,  et nt Türi Lillelaat toimub. Kui ma väidan, et enne 1 septembrit ei toimu mitte midagi, siis hetkel ta seda ei usu. 
Kas teie suudate aru saada ja uskuda, et.  
Seda maailma, mida me teadsime nt Kuu Aega Tagasi, enam ei ole ja ei tulegi.  Viimased Jõulud, viimane presidendi vastuvõtt - Ongi Viimane ja sellisel kujul tagasi ei tulegi. 
Miks ma nii "paaniliselt"- plaaniliselt uurisin viimased aastad, et - Kus kuradi kohas ma elan?. Sellel oli see põhjus, et kui teaks, oleks kõikidest võimalikest variantidest võimalik valida. 
Kui maakera oleks: kera, siis üks variant, kui lapik siis teine, kolmas kui see oleks virtuaalkompuuter ja neljas nt, et me tegelikult oleme mingi kosmoselaeva sees ja vahepeal käime "pikatee kunst-unest" siin reaalsuses ka midagi toimetamas. Nohja kui panna siia otsa veel müüdid ja Piibel, siis jääb veel kümmekond võimalikku varianti - Kus me tegelikult elame.  
Ma tean ja tunnen isiklikult inimest, kes NLiidu ajal oli Ivan Orava termini järgi - "Punane Limukas". Kui ta tundis, et asi läheb hapuks, hakkas Kaitseliitlaseks. Mis see siis on? 
Ka nüüd tuleb see aeg, kus me enam ei ela Selles Reaalsuses, mis oli paar kuud tagasi. Nüüd on Risttee ja jälle tuleb valida - Millist Limukat enam mitte teenida ja hakata elama uute võimalustega. 
On võimalus, et valides Oma Tee, me suundume igal hommikul väga väikeste sammudega Oma Uue Reaalsuse poole. 
Ilmselt jäävad need inimesed, kes valivad teise tee, kuhugi Uduse Kardina taha ja me neid enam ei kohta. 
Mina kogen seda alalõpmata. Kõik need reaalsused, kõikide oma variantidega, jäävad ilmselt - Elama Oma Elu ja ilmselt on ka võimalus lülituda sinna tagasi või käia vahepeal ka seda tšekkamas. Ka selliseid inimesi on olemas, kes on käinud vahepeal korraks mingis muus reaalsuses ja need on üsna huvitavad kirjeldused olnud.
 Kõike ei saa ega jõua ka kirjeldada, mida ma olen kuulnud. 
Nüüd siis see variant, mis toimub Siin ja Praegu. No ei ole see Lihtlabane "pankurite vandenõu", haiguse kapriis ja Inimese Korraldatud aktsioon. Jah, kõik need Tegevused on küll kogu selle protsessi juures toimivad, kuid seda toimetatakse - Kuskil Mujal või Kuskilt Mujalt.   
See on Liiga suur operatsioon, et seda suudaksid vaid inimesed väljamõelda. 
Kui ma sõitsin läbi metsa, siis ma nägin kahte kitse, veidi aja pärast hüppasid kaks kitse 10 meetri peal auto eest läbi, siis nägin veel nelja kitse ja nelja hane, umbes 5 kilomeetri jooksul. Loodus puhkab. Maakera laseb "auru välja" ja Elu Läheb edasi. 
Küsimus on - Kas koos Inimestega. 
Miskipärast on sellised muutused toimunud väga tihti ja üsna lühikeste ajaperioodide jooksul (aitäh mulle, kes ma viitsisin uurida ajalugu ja neid - Aknaid, poolenisti maa all).  Ehksiis. 
Kõik, kes te vähegi viitsite ja vastavat Sagedust kannate. Hakake uurima ja ka tegema kõike seda - Mis ei ole enam vanaviisi. 
Pole mõtet rääkida Raudteest, Puudest, Vaktsiinidest, 5G mastidest, Uuest maailmakorrast, rahast, tööst ja probleemidest. Need kõik on Vana Paradigma algandmed, millega me pidime töötama siiamaani. 
Ei tehta enam ühtegi filmi ega teatrit - Vanade Mallide järgi. 
Tulevikus on ajaarvestus - Enne Muutust ja Pärast. Ajalugugi kirjeldab seda perfektselt - 100 aastat enne või siis pärast meie aega - e.m.a.   Tuleb tuttav ette.  
Inimesed istuvad Karantiinis - Kus? Mille Karantiinis? Ei tohi koguneda, et Viirus ei nakkaks ja Jalapealt maha ei kukuks. Haiguse Viirust pole ilmselt olemaski ja on lihtsalt Gripp, kus kes vähegi oma tervisest hoolib, ei tohiks lasta teha ühtegi testi ega uurimist. 
Nojaa peale selle on ju olemas ka vee desinfitseerimise tilgad - Mille Nime Ei Tohi Nimetada.  
Kas te kujutate ette mis esimesena maailmast ära kaob - Inimeste Omavaheline Kuritegevus, sest. Politseid enam ei ole. Me võime kihutada ja sõita purjupäi, teha avariisid, varastada jne. Kuid milleks? Miks purjutada kui probleeme (tõelisi probleeme) jääb vähemaks. 
Pole avariisid enam, sest sõidavad ainult profid. täpselt nagu NLiidu lõppemisel, kui linnaliiklus oli hõre ja trassidel sõitsid ainult vajalikud autod (ma mäletan seda aega). 
Varastada pole enam vajadust, sest keegi ei osta. Kauplused püüavad odava hinnaga maha müüa kogu sodi, mis veel on jäänud. 
Tuli uudis, et kriis paneb inimesi elamisi remontima ja põllutöid tegema. 
EU on juba kokku kukkunud (me veel imestasime Inglismaa pulli) ja euroraha muutub olematuks nigut rubla. 
Jaajaa hakake paanitsema kuhu oma allesjäänud rahakest panna. 
Ostke seemneid ja labidaid.  
Ostke siis ehitusmaterjali ja remontige, näiteks.
  MAAILM POLE ENAM ENDINE ja see pole paanika külvamine, vaid loogiline ja maamehelik analüüs. 
Me ilmselt oleme kuhugi teel ja millise tee me vaime Ise, sinna ka jõuame, muretsemata nende pärast - Kes jäävad meist maha, sinna Uduse Kardina taha.

2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Jaa, me liigume kuskile, kus me pole kunagi enne olnud ja me ei kujuta isegi ette, mis seal toimuna hakkab. Samuti me ei tea, kas see on meile positiivne või negatiivne, aga üks on selge,et see miski muudab meie senist olemist kardinaalselt siin elamise paigas. Ausalt öeldes oli ka juba aeg, kuidagi hapuks hakkas siin minema. Jääb ainult loota, et kotisuud päris kinni ei tõmmata ja et energiat saab olema rohkem, kui kunagi varem. Saab näha!

    VastaKustuta