esmaspäev, 20. aprill 2020

VIGA ON SEES.


Mul pole tükk aega olnud tahtmist midagi kirjutada, sest Mingid Jaburdused toimuvad juba pikka aega. 

Siin meie praeguses elus toimub üks jaburdus, mis nii pikk polegi aga ajalooliselt kestab Miskit muud juba väga pikka aega.  
Ma jagan Probleemid kolmeks: Igapäeva tegevused, Pseudoprobleemid ja Põhiprobleem. 
Igapäeva tegevustega me tegeleme, miskit nagu klapib ja miskit nagu mitte - meil on eluprobleemid ehk inimese elu paradigma. 
Siis on pseudoprobleemid, mida meile "pähemääritakse" ja need tunduvad justkui Kõige Tähtsamad Eluprobleemid. Sellega tegelevad -   Meist Väljapoole jäävad Võimsad Jõud nagu: vanemate õpetused, kooliharidus, meedia ja teised (meid komposteerivad)inimesed.   
Kui ma ei saanud aru - Miks siin planeedil on nii palju muret ja valu, miks inimesed seda igapäevaselt teevad nii endale kui ka teistele, siis ma  kirjutasin raamatu "Armastuse Valem", ehk elukorraldusest kuskil mujal, kus pole duaalsust, on Ainsus ja mis probleemid võivad sellistel inimestel tekkida. Ma kirjutasin sellele järje juba neli-viis aastat tagasi, kuid see jäi kuskile kolmveerandi peale seisma, sest. 
Mul on üks "veike kiiks". Ma tahaks, et selles, mida kirjutan, poleks vigu (põhimõttelisi vigu) sees. Aegajalt olen sirvinud omi varajasemaid asju ja pole väga leidnud. Mõni asi võib olla mutunud ja mõnes kohas on infot juurde tulnud, kuid päris totaalset viga pole leidnud. Selle raamatu teine osa jäi seisma sellisesse kohta, kus tegelased avastasid, et Maailmas on mingi ajajärk, kuhu haakis sisse Üks Viga. Sellest hetkest pöördus maailm mingile teisele lainele ja kindlasti - MitteÕigele teele. 
Ma pole leidnud veel "Täpset Kuupäeva", millal see võis toimuda ja Millega Seoses, aga - viga on olemas. 
Ja nüüd ma esitan ühe versiooni, milline see viga võiks olla ja kui leidub Kompanjone-Kamraade, kes valdavad matemaatikat ja saame arutada - äkki hammustame midagi lahti. 
Oli veel üks lugu, mida tahtsin kirjutada - Hetkeseis Koroonarindel. Sugugi ei tahnud avaldada kõiki neid kümmet või rohkemat varianti - Mis selle Karantiini tegelik põhjus võiks olla. 
Ilmselt ikkagi kirjutan kui selle looga valmis saan. 

KÕIK see, millega meid pommitatakse meediast on Pseudo, see pole reaalne-loogiline aga sellest siis järgmises loos. 
PÄRISPROBLEEM. Ma avastasin oma varasemates kirjutistes Päris Vea. 
Õige pisike ja Õige tühine aga minu uurimised on näidanud, et suuri probleeme on tihti keeruline lahendada ja kaudseid  tõendeid annavad - Pisidetailid. 
Nonäiteks ajalugu.  Kõrgtsivilisatsiooni olemasolu tõestab ära ehitustehnoloogia ja - Pisike Punane Tellis, sellistes kogustes, mida pole võimalik isegi tänapäeval toota. 
Viga mille ma avastasin seisnes selles, kui ma olen öelnud, et 99,9999.... % kõigest, mida me teame on vale. Mulle-meile tundub, et see number on Üsna lähedal Sajale Protsendile, et vaid mingi üliväike grammike on veel puudu. Aga vot tuleb välja, et ma eksisin. 
Matemaatikaga On Midagi Valesti, Väga valesti ja see viga on Pisi-pisi Detail.  
Meile õpetati koolis, et on Abaaria numbrid ja murrud:  1/2, 2/3, 3/4 jne. Ja siis millalgi tulid teistsugused Komakohad: 0,5 ; 0,66 ;  0,75.  Kas on mingit vahet, või kas on - Pisidetail.  
Neid inimesi, kes jaksavad lugeda seda lugu lõpuni, saavad aru - Mida ma küsida tahan ja suudavad kaasa mõelda ja kes ei ütle, et see on vähetähtis probleem - On ilmselt väga vähe. 
 Pseudoproobleemid Tunduvad hetkel palju olulisemad. 
VIGA minu tekstis on selles, et - 100% ei tähenda seda, et NÜÜD ON KOGUS TÄIS. 
100 % ei tähenda ABSOLUUTI ehk "anum ei ole veel täis" ja sealt on puudu tervelt 1 protsent. 
Kui keegi ütleb, et ta on kindel 100 %, siis tegelikult on "käsil" alles 99-s protsent. 
Paljud on võibolla kuulnud või kasutanud väljendit - ma olen kindel 101 protsenti. Vot see on perfektne ja alles nüüd on tõesus täis 100 %. 
Noonii, on siin siis midagi nii Fundamentaalset, et sellest tasuks ennast vaevata mingi loo kirjutamise ja lugemisega. Nigut-nagut polekski. 
Aga lugu saab pikem ja läheme edasi. Peale seda kui ma uurisin pikka aega Grigori Perelmani ja Henry Poincare hüpoteesi, hakkasin taipama, et Perelman leidis mingi vastuse millelelegi, mida inimesed üldiselt ei pea teada saama, sest ta väga seda ei avalikustanud. 
Matemaaatika, keemia, füüsika pole mulle mitte kunagi varem meeldinud ja nüüd millegipärast ma neid uurin. Juri Stepanõtš Rõbnikov võib tunduda videotest üsna karm ja otsekohene mees, kuid neis juttudes, mida ta räägib on loogikat kordades rohkem kui kõikides kõrgkoolides üle terve maailma. 
Mingil hetkel on Matemaatika ära muudetud. 
Araabia süsteem on asendatud Abstraktse Matemaatikaga. Kuidas need kaks haru siin maailmas koos eksisteerida saavad on üsna kummaline aga mingi aja pärast jõuan ka sinnani. 
Abstrakstset matemaatikat - Ei saaks üleüldes maailmas olla, see pole lihtsalt võimalik. 
 Looduslikus matemaatikas ei saa olla Nulli ja ajalooliselt seda ilmselt pole olnud ka (ilmselt võis midagi isegi olla aga tsuti teistmoodi).  Looduses on Üks 1 õun, siis on 1/2 ehk pool õuna, 2/4 õuna jne. see toimib perfektselt. Null Õuna pole olemas, sest kui õuna pole, siis teda pole,  mitte et ON - Null Õun. See on oluline vahe.  0,5 õuna võiks ka kuidagigi aktsepteerida kui seda mõista - poole õunana??? 
 Aga kui 1/2 on terve õun, see Üks, mis murru üleval ja Kaks on kaks poolikut all, siis - kus on 0 õun ja millest 5 osa, ja kuidas see tähendab - põhimõtteliselt jagamist Kahega-Pooleks,  see pole absoluutselt loogiline.  
See lugu on nii pikk ja mina ei tea kuidas seda teha lühemalt aga ma ikkagi püüan. 
Looduslikel rahvastel on - Tükipõhine matemaatika. Üks asi, kaks asja ja kümme asja. Neid saab liita ja jagada ning pole üldse probleeme. 
Aga Siis tuli ajaloosse üks hetk, kus võeti kasutusele - Perioodipõhine matemaatika, mis algab Nullist ja Ühega saab täis Üks periood ehksiis tegelikult Nullperiood. 
Sealt ka need Sünnipäev ja Sünniaasta ning ka aasta 2020 ja XXI sajand.  
100 % saab täis kui on number 101, kui alustada Nullist, kuid 100% saab  ka täis 100 juures kui alustaks Tükist numbriga 1.  
Kasutusel peaks olema Ainult Üks matemaatiline süsteem, mitte kaks korraga nagu meile koolis õpetatakse. 
Miks see nii on, sellel on palju erinevaid põhjusi ja see pole selle loo teema. 
Selle loo teema on - Kus Me Elame. 
Kui meil oleks Tükipõhine 1 matemaatika, siis me elaks Unversumis, kus oleks võimalik lennata kosmoserakettidega KuhuIganes. Aga uurimised näitavad, et nad ei lenda, pole kunagi kuhugi lennanud ja Kosmost, kui sellist kirjeldust, ei saa ka võimalik olla (näiteid olen varematesse lugudesse ka toonud). 
Meil on Vandenõud, midagi pidevalt varjatakse ja Tõe otsimine tehakse üsna Naeruvääristavaks. 
Mina ei suuda kuidagi ettekujutada, kuhu ja kuidas oleks võimalik minna, kui kasutada Ainult perioodipõhist matemaatikat ehk siis 0 ja kõik need komad sinna juurde. See matemaatika on üsna absurdne ja kui kunagi kohtan mõnda õpetatud-lahtise mõtlemisega inimest, siis saan küsida. 
Kahe süsteemi koos kasutamine toob süsteemi lõputu arv vigu, millest ei saa keegi tegelikult aru ja nii toimetatakase vaid selgeks õpitud kunstlike valemitega. 
Näiteks levib arvamus, et matemaatikud - Ei tea kuidas lennukid püsivad õhus. On olemas arvutused ja skeemid, kuidas õhuliikumine tiiva Pealispinnal ja selle tiiva kumerused, tekitavad Tõstejõu, kuid keegi pole siiani seletanud, kuidas need valemid tekkisid ja kuidas see õhk tõstab. Tegelikkuses on lendamine võimalik olnud tiivakuju katsetamistega ja Sellest Tuletatud valemitega. 
Keegi pole kunagi näinud Viirust, seda pildistanud, see ei levi nakkuse kaudu ja see pole looduslik (pole elus ega surnud - Vikipediast). 
Viirus on Infomuutus. 
Haigeks me ju jääme ja seda põhjustavad nt bakterid, seened ja muud elusad organismid. 
Aga kust tulevad inimese sisse (Väidetavalt) mingid Informatsioonid DNA, RNA. Kas keegi on neid Näinud või pildistanud? Kust see info võetakse, tõene, tõestatav, mitte kooliõpiku joonistatud pildid.   
Kas kõik see, mida me oleme kunagi omandanud -  On Üldse Olemas, no kasvõi niivõrd,  et ma saaks Midagigigigi uurida Iseseisvalt. 
Ainus mida ma saan teha iseseisvalt, on - Juurelda ja Kahelda koos Loogikaga, ilma et mõni tarkpea ei "suuna" mind jälle kooliõpiku juurde. 
On üks ÜÜÜÜüüratu küsimus, millele ma tahaks nii Õpetatud matemaatiku kui ka reaalse tõe vastust. 
KUST KOHAST ON TULNUD KAHENDSÜSTEEM. 
Kuidas on võimalik, et kõike seda, mida me näeme virtuaalsest tehnikast, on programeeritud ainult 1 ja 0 -ga. Kas ja kuidas see on Üldse võimalik. Kui keegi seletaks, kes on programeerimisega või sellise matemaatikaga tegelenud, siis temaga jätkuks juttu terve kohvipaki jagu kohvi ulatuses. 
Aga kui mõelda oma peaga, siis SEE ON KURADI LOOGILINE. 
See on süsteem, mis seob endaga 1 ehk Tüki  ja 0 ehk Abstraktse matemaatika. Kui nüüd on kaks märki, kahendsüsteemis, on üsna hiljuti kasutusele võetud ja see ju mingitmoodi funktsioneerib, siis me elame Abstraktse, Tüki ja Virtuaalse ELU piiridel või Ristsugutises. 
Kui paljud teist on kogenud - kuidas mõtted on reaalsed, kuidas mõeldud mõtted lähevad vahest liigagi kiiresti täide. 
Oli üks hea näide, kuidas mõte on materiaalne. Ma ütlen teile - SIDDRRRUN- SIDRUN- SIDRUN. Mis tunne tekkis suhu ???  
Ja KUS on nüüd selles loos, siis Põhiprobleem????  
Meie elu on ju nii paganama lühike. 
Me ei saa teada midagi Fundamentaalset, sest meid pannakse Pseudoprobleemide kütkesse. Vaadake Meediat, tapmisi ja tagaajamisi, rahakursse, Naabrist Parem, jookske Rattas ja Rattaga võidu helge tuleviku poole. 
Ja siis tulevad Jõulud ja kõik ohkavad - kuda see aasta nüüd jälle niiii ruttu mööda läks. 
Minul ei lähe ruttu. 
Terve aasta jooksul olen ma aastast aastasse uurinud ja NIIIIIIiiiiii palju teada saanud. Kogu aeg on põnev. Miski teema on käsil ja mingi lõppes ära. Loodus tühja kohta ei salli ja niipea kui miski lõpeb, tuleb uus teema kohe asemele. 
Nüüd tuli siis Kornts ja Karants. 
No ma kae, kas tulep lisa tollest Korontsist. 
Koronts on üüratult Vägev teema. Mingit bioloogilist viirust pole olemas, bakterid ja gripp on olemas. Karantiini mingi "külmetushaiguse" pärast EI TEHTA. Aga mis siis tehti ja mis kunagi-kuskilt paistma hakkab. SAAB PÕNEV olema. Jäneseurust kõrvad juba paistavad. 
NB! Minu soovitus. 
Ärge uskuge Pseudoprobleeme. Kätepesu, maske ja viirusi, vaktsineerimist, 5G, RAHA, töölkäimist jne jne. Need on pseudoprobleemid, meie tähelepanu hankimiseks. 
Üks kõik kes teist, TULEB ÜKSKÕIK MILLISE probleemi külge haakida, et te ei näeks PÕHIprobleemi - Mis süsteem, elusüsteem meil siin kasutusel on.  
SEE ON ILMSELT VIRTUAALNE. 
Kuidas?, seda mina ei tea ega suuda ka hoomata. Kuid mis ma selle hoomamisega ka peale hakkaks. 
Selle teadmisega aga, et - Me tegeleme pseudoprobleemidega, on peale hakata küll. On uurimist, on põnevust ja ka teadmine, et - Mittemidagist pole tarvis võtta Absoluudis, kõik muutub. 
101 protsenti tõde me teada  EI SAAGI. Kui ma just Oma tähelepanu pööran selle - 101 % teadasaamisele. 
Korraga teadasaamine pole aga sugugi hea - võib aju ülekuumendada ja pärast läheks liiga igavaks.        

OOTA NÜÜD VEITSIKENE.  Kas sa said aru - Mida ma öelda tahtsin?????   
Meil on siin Looduslik Matemaatika ehk. Inimene sööb ära Ühe porgandi, krokodill ühe gaselli. FAKT. 
Ja seda Ei Saa varjata, see on meil Inimestel kasutusel. AGA. 
Keegi kunagi mõtles välja Nulli, sest Ta hakkas Meid Pügama. 
Kui oli aasta 1960, millal üks tüüp sündis ja siis kunagi, kui talle aastal 2060 "Nekruloogi kirjutatasse", siis öeldakse et kutt oli 100 aastane. Jama. Ta oli siis vaid 99 aastane ja käis või hakkas käima alles sajandat aastat. 
Naistele see võiks ju meeldida, et ta on alati üks aasta noorem. Aga. 
Meilt pannakse kogu aeg Perioodilise-Abstraktse matemaatikaga Üks Ühik tuuri, pügatakse. 
"Üits istub siin mu vastas ja püüap mind pügäda" (Pisuhänd). 
Iga asja, numbri ja rahatähega, eriti veel Miinusmärgiga rahaloomega, pannakse tuuri Üks Ühik. Pluss veel näiteks 1: 3 = 0,3333....  Kuhu jääb see 0, 00000..1. Kes selle saab???  
Mis me selle teadmisega peale hakkaks. Kui mitte midagi ei tee, siis Lasemegi end pügada. 
Ei, maailmakorda me muuta üksikisikuna ei saa, aga me saame ÄRA MUUTA oma maailmavaate. Teadvustada, et meid petetakse ja me ei lähe kaasa järjekordse pettusega. 
Pluss veel ka Kognitiivne dissonants. Meie Alateadvus Teab kõike ja ka seda, milline näeb välja Looduslik Arvutamine, kuid andes järgi Abstraktsele Matemaatikale, kogu aeg virisedes, et - Keegi teine on süüdi ja peab valima UUE ja Õiglase juhi - me valetame endale. 
Meie majanduslik seis ja tervis sõltub eelkõige - Meie endi valetamise kogusest - Meile Endile. 
Ma ei ta kuidas teil, aga SealtKustMinaTulen, sellist süsteemi ei olnud. 
Ja sellest veidi pikemalt järgmises loos. Nüüd ma olen kindel, et ka see tuleb.  
Meid pügatakse Pisiasjadega - Osta ja kanna (piisikest ja ooodavat) maski, ütlevad need - kes ON SUURE MASKI TAGA.       

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar