ELAVHÕBE JA DIRIŽAABLID.
Eestis on siis Kõpu tuletorni info Vikipeedias.
Kõpu tuletorn – Vikipeedia (wikipedia.org)
1900 aastal osteti Pariisist ülemaailmselt majakaseadmete näituselt Venemaa meresõjalaevastiku (kellele Kõpu tuletorn tollal kuulus) eestvedamisel majakale uus laternaruum koos pöörleva optilise süsteemiga. See primitiivse ehitusega, kuid töökindel süsteem hakkas tööle 1901. aastal. Raskele malmkonstruktsioonile toetuv optika pöörles elavhõbedavannis, mis oli oma suure erikaalu tõttu tugilaagriks. Sellise lahenduse eeliseks oli minimaalne hõõrdetakistus. Kulumine praktiliselt puudus ja süsteem ei vajanud kunagi määrimist.
Kummaline arusaamine. Osta näituselt Primitiivne seade, mis tänapäeval on uskumatu.
Selles tekstis on kummalisused: elavhõbeda vannist ja tornist, kus ei olnudki astmeid üles minekuks.
1810 allutati torn kroonule. Siis raiuti torni sisse trepp, ehitati ülemisse ossa 2 ruumi, lisaks lampide ruum. On põletatud õli, hiljem petrooleumi ja atsetüleeni.
36 #РТУТЬ #ДИРИЖАБЛИ #ВИМАНЫ #ТИСУЛЬСКАЯПРИНЦЕССА #ТАЙНА #ПОЛЕТ #ПРОШЛОЕ #ЗАГАДКИ - YouTube
Tõlkisin nii palju kui suutsin, palju jäi tõlkimata.
Jah see torn on valgusallikas ja valgus oli võimsam kui praegune tehnoloogia. Seal olev elavhõbe asus kinni joodetud ümmarguses "anumas".
Elavhõbedal on omadus, kui talle anda elektromagnet keskkond, hakkab elavhõbe anumas pöörlema ja väga suurel kiirusel. Pooluste vahetamisel muutub ka pöörlemise suund.
Samas kui kinnisele elavhõbeda seadmele anda lihtsalt algne inerts, siis see hakkab pöörlema, tootma elektromagnet laineid ehk see muutub generaatoriks.
Kui aga anda vastavale konstruktsioonile alguses vaid üks mehaaniline inertsist muutub see praktiliselt igaveselt pöörlevaks, hooldusvabaks ja seepärast pole torni vaja treppe ehk parem kui sinna keegi isegi üles ei roni.
Elavhõbeda eripära on selles, et selle aurude keskkonnas on silmaga näha elektromagnetlained.
Elavhõbeda kujumuutused erinevates elektromagnet lainetes.
Elavhõbe nagu ka vesi on erilised ained, sest nad on erineval temperatuuril erinevas olekus.
Elavhõbe nagu ka uraan ei ole puhtal kujul ehk metalses olekus üldse mürgine ega radioaktiivne. Mürgised on vaid nende aurud ehk mingis aurustunud olekus, teatud protsessi tulemusel. Tuumajaama plahvatusel vaid esmased aurud, pärast neutraalne.
Elavhõbedat leiti Mehhiko püramiidide väljakaevamisel suurtes kogustes ehk "vannides". See haakub otseselt ka Kolumbuse käikudega Ameerika mandrile, kus väidetavalt käidi elavhõbedaga "kulda rikastamas".
Siit haakub kohe mitmeid teemasid.
Elavhõbedat on kasutatud enamuste püramiidide, kurgaanide ja muude "matmispaikade" väljakaevamistel. Isegi Hiinas, seal kust leiti need Terrakota sõdalased.
NB! Kui sellel tehnoloogial saab toota elektrienergiat, siis kas lahendub veel üks mõistatus. Kuidas nad seal maa alustes Vaaraokambrites, neid "pilte joonistasid". Meile räägitakse, et peeglite süsteemiga.
Püramiidid on Resonaatorid.
Miks mõeldi välja - Püramiidid kui matmispaigad, kuigi keegi pole mitte kunagi sealt ühtegi muumiat leidnud. Et säilitada tehnoloogiat, loodi müüt matmispaigast, et kellelgil poleks tahtmist sinna ronida ja ka müütilised mürgised aurud ning needus. Kuna püramiide on üle terve maailma, siis oli see tehnoloogia üle terve maailma.
Elavhõbedat kasutati ka India - lendavates Vimanates. Päris täpsed kirjeldused, millised seadmed, mida tegid. Elavhõbeda rootor tekitas elektrit ja temperatuuri muutjad muutsid selle intensiivsust. Vimanate tööpõhimõte oli - Reaktiivjõud, mitte nagu arvatakse vahest, et leviteerimisel.
Igasugustes turbiinides, ka tänapäeva lennukite turbiinides, on säilinud tehnoloogiline nõks, kuidas turbiin hakkab ennast ise keerutama ja tänapäeval vaja vaid väike osa kütuse energiat. Hiljem juba (pilvedes) turbiinid töötavad ise.
NB! Minu jaoks siinkohal jahmatav teadmine, sest me juba ammu tunneme huvi, et - kus see tonnide viisi kütus seal lennukitiibades asub ja miks need õrnakesed seal sellise raskuse all ära ei murdu.
Väidetavalt, mida ei saanud Vikipediast kontrollida, olevat Monako vürst Andre-Louise Grimaldi loonud täpselt sellise tehnoloogia nagu Vimana.
Kuidas sai nii väike riik saada nii võimsaks? Kas polegi tegu just algusepanija Grimaldiga, kes suutis kuskilt leida või lugeda iidsetest tehnoloogiatest.
Olevat olemas mitmeid kirju ja tolle aja teadlaste kirjalikke tõestusi ametlikus žurnaalis, et nad on näinud seda lennukimoodi aparaati lendamas.
Lennumasin lendas 11,27 miili tunnis. Vot mis tähendab ajaloo Täpis uurimine. Kirjutatakse number aga millega mõõdetakse primitiivsel ajal kiirust komakohtadega.
Umbes seitsme meetriline "linnutaoline" (cargo kult) masin, mis oli valmistatud üsna käepärastest materjalidest.
Masinas oli kaheksa vasktoru elavhõbedaga.
Ja kannatas lennata üle mere ja isegi ei olnud vahet kas tuuletu või tormine. Pöörlevad elavhõbeda torud tekitavad ka Güroskoobi efekti ja seega muutub lennumasin stabiilseks.
Aga ilmselt on see salajane info, mis Vikisse ei sobi. Aga aastaarvude järgi saab mingi pildi, mis ajal seda enam ei olnud, kuid kuskilt infot ta ikka leidis.
Täpselt sama teema nagu püramiidide-resonaatoritega on ka kirikute ja templitega, et ei näeks - generaatoreid elektritootjaid.
Itaalias olles nägin ma jällegi kahureid ja kuule.
Lihtsalt ringi jalutades ei mõistnud ma midagi neist arvata.
Kenad hunnikud, kas pole. Üks ajaloo huviline ei mõista kah, kehakeelest on näha.
Ja siis kui ametlik ringkäik oli tehtud ja me ootasime OnOff bussi, istusin pingi peale ja tegin "rahupiipu". Väga tihti on nii, et esimese hooga ma vaatan artefaktid kiiruga üle, teen pilte ning kui aega üle jääb vaatan uuesti - detaile. Siis alles hakkan nägema ja väga tihti näen veelgi rohkem kodus fotosid üle vaadates.
Et ikkagi - miks osad on aukudega ja teised mitte? Ja ma ikkagi ei näinud.
Ja siis ma nägin midagi kummalist. Miks on kahurikuulil küljes mingid aukudega nagad?.
Selliseid kuule oli neis hunnikutes esimese hooga üle kümne.
Ja siis veel sellised rõngakesed küljes? Ütleme nii, et kui ma peaks olema klassikaline ajaloolane ja mingi "eesti mees"-insener küsib, siis ma tulistaks puusalt muinasjutu.
Need on selleks, et -
paned kuuli puškasse ja nööri taha, siis on hea lasta - üle müüri. Köisi kui palju ja saab "tormi joosta". Kui ma sellest rääkisin, siis üks naksakas kamraade pakkus veel "puusama" variandi. Kui kuul peaks mööda lendama, saad tagasi tirida ja uuesti lasta. "Ah teie Lible jätke kah oma naljad".
Mis need siis on? Mina seal ei teadnud.
Kas sina oskad mingi variandi välja pakkuda?
Dirižaablid.
Mul oli ju üks küsimus giidile, et - kuidas käis Apollo suveti Hüperboreal?
Nüüd tuli Itaalias täpselt sama küsimus. Seal käisid vene aadlikud 1900 ja enne - suvitamas. Kuidas? Laevaga ümber Euroopa või tõllaga mööda kruusateid. Me ei jõua sinna lennukiga kah väga kiiresti.
Dirižaablid ja muud lennumasinad olid juba väga ammu ja lendasid.
Alati on tekkinud küsimus, et - kust tehasest saadi nii pöörane hulk erinevaid gaase. Mis materjalist olid väliskestad ja kuidas neid tihendati?
Täitegaasid olid erinevad, anumad olid erinevad, kuid neis kasutati - lainete tootmise seadmeid, mis viisid gaasid teatud resonantsi, mis teeb sees oleva gaasi struktuuri kergemaks kui ilma resonantsita. Sellisel juhul ei peagi olema gaas õhust kergem, vaid tavaline õhk, väga suurtes kogustes dirižaabli sees koos lainegeneraatoriga tekitab juba pöörase tõstejõu. Resonants-helid teevad õhu kergemaks, hõredamaks. Kui anda õhule heeliumi või vesiniku sagedus saamegi tõstva gaasi.
Kas seal võidi kasutada ka - Eetrit?
Mitte segamini ajada meile tuntud vedelikuga, vaid meie ajal varjatud Mendelejevi tabeli esimese ainega - Efir. (Teleka saade on ka eetris. Mingi mälupilt on säilinud).
Mis on nn eeterlikud õlid?
Milline näeks välja - eeterlik gaas. See oleks justkui tööstuslikult puhastatud-destilleeritud õhk. Töötlemise "anum" panna rõhu alla ja siis saab erinevatest kihtidest võtta erinevad gaasid. Tehnoloogia umbes sama nagu praegu on naftatööstuses, kus erineva "destilleerimise" käigus saadakse diiselküte ja edasi destilleerides bensiin. Ehk täiesti võimalik, et samast tehnoloogiast hiljem tekkiski naftatööstus.
Millise sagedusega on Eeterlik gaas ehk Efir? Väga olematu sagedusega - praktiliselt neutraalne. Seal ei olegi sagedust. Seal ei "helise" mitte midagi.
NB! Äkki on ka eeterlikud õlid seepärast kasulikud, et need on neutraalsed.
Eeter on seega - Mittemiski - millest saab luua kõike.
Seepärast see ongi esimene element Mendelejevi järgi - Vserod või Bogorod. Pärast tuleb Vodorod ja Kislarod.
NB! Ja nii lõigi Jumal Piibli järgi maa ja taevad (seitsme päevaga).
Kas dirižaableid oli palju? Väga palju. Rohkem kui praegu on lendavaid masinaid. Mitte just, et igaühel oleks olnud.
Miks vaikiti sellised tehnoloogiad maha. Ideoloogiate võitlus. Kui inimene on kindlustatud (ehk raha polegi maailmas ja on vabad tehnoloogiad kõigile), siis on ta kõrge sagedusega ja rahumeelne. Tuli teine "bande", kes muutis maailma ja kõige aluseks sai äri ja ebastabiilsus. Programmeeritud inimene hakkab teisi maha tegema. Hakati tegema äri ja müüma gaasi. Alguses müüdi odavalt ja hiljem kallilt.
NB! Kas me näeme mingeid analoogilisi "jänesekõrvu" ka tänapäeva kütustega.
Kusjuures saab sagedusega sõeluda ka erinevaid materjale. Näiteks eraldada kruusamassist liiva ja kive.
NB! Oot-oot, kas meil polnud kunagi üleval küsimus - kust tuli Liiv. Kui hakata uurima, et äkki oli praeguste liivakarjääride kohal tööstuslikud kallite ainete sõelumise tehased?
Anda kividele teatud sagedus ja sealt hakkab "miskit välja pudenema". Kas pole mitte nii, et paljud metallid saab kivimist. Tina saab kivimist, elavhõbedat kinaverist, vaske jne jne. No rauda ikka ka ja ei pea seda ei kuumutama ega midagi.
Ilmselt saab nii resonantsiga ka telliseid teha ilma kuumutamata ja muid plokke.
NB! Igale inimesele igapäevaseks kasutamiseks hea nipp. Kõik organid, rakud ja aatomid (kui neid atomikke ikka olemas on) vastab mingi sagedus. Olles vastikult madalas sageduses, anname me neile organitele - sõelumise käskluse ja see hakkab lagunema või siis ka vananema. Oleme siis ikka Positiivsed.
Mis juhtus viimase dirižaabli Hindenburgi lennu ajal. See pandi põlema, inimene kes pani, pääses ise ära.
Ära põlenud dirižaabli fotodel on näha mingid kummalised "kahurikuulid" ja neid on palju.
Väsinud kahurikuulide tassija.
Kui need oleks seest tühjad või täis püssirohtu, siis ma ei usu, et seda peaks kaks meest tassima. Neil kuulidel on selgelt näha - keeratava korgiga avad.
Siiani pakutakse, et need on Pommid, mida pilluti dirižaablitelt alla ?????
Need kuulid on - kondensaatorid, kus sees elavhõbe ja ei tea ilmselt mis veel.
Kondensaatorid erinevad akupatareidest selle poolest, et need annavad voolu kiiresti välja ja neid saab kiiresti laadida. Superkondensaatorid saab laadida täis hetkega.
NB! Mis teema meil nende samade kondensaatoritega tihti telekast tuleb. Nagu ikka. Keegi on seda tehnoloogiat siiani varjanud aga nüüd enam ei saa ja teevad kohe hiiglakasumiks.
Dirižaablite kestades on ka almagaam vardad ja raadiumi.
NB! Aga millest me ju rääkisime. Almagaam majade kuplites ja kerakestes ning raadium-radiaatorid.
Selliseid pilte tänapäeval ei joonistata.
Nende mastidega saab laadiga Kuul-kondensaatorid.
Kera on kõige tugevam konstruktsioon üldse, kui sellele avaldada survet. Meile räägitakse aga, et kahurikuule lasti ja kas need lendasid siis ikka kildudeks???
Need kera-kondensaatorid kaitsevad isegi äikese eest, sest laadivad äikese elektripinge dirižaabli kestalt enda sisse.
Need laadivad ka õhus olevatest massidest pluss ja miinus potensiaalide vahega. Dirižaabli kestast juhitakse vool keradesse.
200-300 aasta tagasi hakkas tehnoloogia varjamine ja inimesed ei teadnud sellest midagi. Täpselt sama nagu tänapäeva mehed ei tea autode ehitusest midagi, vene ajal olime kõik mehaanikud.
Seega olid dirižaablid nagu ka Kõpu tuletorn, lõputu energiaga töötav seade.
Ja teie veel küsite, et - miks seda kõike varjatakse????
Muideks ulmefilmis Stargate Universum on näidatud Lõputusse kulgevat kosmoselaeva, mis laadib oma patareid Supernoovade seest läbi sõites. Peab ikka olema geniaalne stsenarist, kes mõtleb välja sellise tehnoloogia, millest mitte keegi pole midagi kuulnud.
NB! Võta paber ja "joonista" mulle üks tehnoloogia, millest mitte keegi pole kuulnud. Newtonile kukkus õun pähe. Archimedes läks vanni ja Mendelejev nägi tabelit unes. Vot on ulmeinimesed.
Sama tehnoloogia on ka kõikides "antiikset tüüpi" vanades majades. Kirikud on energiajaamad ja nelja suunda aknad ja kaaraknad - Arkad on Ruuporid.
Antiiksete majade "kõik kaunistused" on lainepüüdjad.
Vene aadlikke ja ka hilisemaid turiste oli Itaalias nii palju, et ehitasid lausa kiriku koopia sinna.
Erinevad tehnoloogiad püüavad erinevat energiakasutust. Mastid ja almagaami täis kuulid katusel toodavad elektrit valgustusse - alalisvoolu (väidetavalt ei saa seda mõõta ega seega ka müüa kalli raha eest). Maste peab alati olema kahe kaupa. Pluss ja Miinus.
Ka meie ajal on mastid kolme-nelja suuda ning paiskavad "eetrisse" erinevaid laineid ehk on saatjad.
Sellised seadmed on - vastuvõtjad, muundurid ja muud elektriskeemi osad.
Lossides sees olevad kaunistused, mis enamasti on värvitud kulla värviga, hakkavad sellise "leviga" maheda valgusega hiilgama (mäletame neid lühtrites olevaid sadu lage tahmavaid küünlaid).
Teine tehnoloogia on sarnane meie tänapäevase WiFi tehnoloogiaga.
Majade erinevad nurgad, kaunistused ja need klotsikesed muutuvad kergelt soojaks ja seega soojendavad kogu maja pinda. (Ballikleitides aadlike peod ja pralled???)
Kuld, hõbe ja elavhõbe on - ülijuhid ja neid kasutati.
NB! Huvitav miks kõiki neid metalle pidi Kolumb Ameerika mandrilt vedama.
Kuhu see metall tänapäeval pidevalt kaob. Kuna minu andmetel mingit tuumatehnoloogiat olemas ei ole. Jaamad on, ja ilmselt on aga seal hoopis teine tehnoloogia. Huvitav miks neid just nüüd suletakse massiliselt - metallid on otsas või????
Kogu nende kahurikuulide, pronkskahurite, tähelinnade ja muude teemadega haakub veel mitmeid teooriaid lugematute niitide kaudu.
Old World Wireless Energy Documentary - YouTube
Lisaks veel teema.
Mereröövlid.
Giididel pole mereäärsetes linnades ja mägedes olevates linnades asuvate kindluste vajalikkuse kohta midagi muud tarka öelda, et - need tehti mereröövlite rünnakute pärast.
Kujutame nüüd ette kasvõi mitut "puust laeva" harimata matsidega. Nendes olevate paarikümne pronkskahuriga, kõverate mõõkade ja paari püstoliga röövli kohta.
Kuidas sellise "sõjamoonaga" lasta puruks kahemeetrilist kivist seina. Ei saa ja polegi olnud.
Enamus mäe otstes olevatest kindlustest, üle terve maailma, on lõhutud.
Isegi selline "vana-rooma" keisri, vist oli Augustus, poolt "ehitatud" jäänus.
Ja siis ma tegin üks õhtu google mapsi uuringu.
Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Stargate seriaalides nimetatakse sellist energiakandjat - ZPM
Nullpunkti moodul, väljamõeldud seade Tähevärava universumis.
Klõpsates aga Vikis viitele andis sellise pika tehnilise kirjelduse väidetavale filmi väljamõeldisele.
Filmis aga lendasid igasugused "energeetilised tondid" ja pilt on masendav.
Ehk. Kas on olulist vahet??
Esiteks, me ei tea kas ajalugugi on olemas olnud aga miskipärast käib maailmas ringi - Mereseaduse vandenõu. Või on see Mereröövlite seadus?????
Veel leidsin mägedest - valgete kivide kaevandusi.
Meil olevat satelliidid, mis need pildid on teinud. Meil on lennukid, mis saavad maa pinda pildistada.
Aga kuidas nad ikka pimedal keskajal kogu maailma üles joonistasid.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar