neljapäev, 1. september 2022

HIRMUENERGIA

 


See lugu on tõenäoliselt siiani parim lugu, mida ma olen kirja pannud. 

Enne kui sa hakkad hindama seda lugu, tuleb seletada ära kaks põhimõtet, mis on pärit kvantfüüsikast. 

1. Vaatleja loob vaadeldava ehk me loome oma vaatlemisega füüsilise maailma. Ja seda ma pikemalt ei kirjelda. 

2. Kui keegi kuuleb mingit informatsiooni, siis see informatsioon tuleb sinu "mõistusse"- mõistmisse murdosa sekundit Enne kui sa seda informatsiooni füüsiliselt kuuled. 

Need mõlemad väited on klassikaliste ja kvantteadlaste poolt põhjalikult uuritud ja isegi mitmekümnetuhande füüsilise katsega  korratud. 

Oleks kaks võimalust. Anda põhiidee kohe või siis loo lõpus. Tavaliselt minnakse samm-sammult. Aga seekord annan kohe. 

Sa loed järgmist lauset ja sa ütled - ma olen seda kuulnud. Kuna mina polnud seda varem kuulnud, ma ei ole kohanud kedagi, kes oleks nii öelnud, seega seda polegi varem olnud. 

KÕIK SEE JAMA, MIS MEIL HETKEL TOIMUB ON PÕHJUSTATUD HIRMUTAMISEST-HIRMUTAMISEGA. 

Kuna see lause on kirjutatud suurte tähtedega, siis sa ei pruugi hoomata millest jutt käib. 

Jutt käib sõnast - KÕIK. 

Absoluutselt KÕIK mida me teeme, seda me teeme HIRMUST.  

Selle vanuseni - kui meid hoitakse vati sees, me ei tunne hirmu. Väikelaps võib teha midaiganes ja meie käime ainult kikivarvastel. Ja siis ühel hetkel algab peale totaalne genotsiid ehk kuritegu inimkonna vastu. 

Kui ma kirjutasin oma raamatut - Armastuse valem, siis tundus see üsna lapsik või Mittetäiskasvanulik. Mittetäiskasvanulik tähendab otsetõlkes - Lapselik. Tänapäeva inimene, sellel "planeedil" peab mind ebanormaalselt lapselikuks. Ja seda vaid ühel põhjusel. Mina olen "Teiselt Planeedilt". See kõik on kirjas selles raamatus, mille kirjutasin. See raamat on siiani hinnatud kui - väga igav ulmeraamat. Ongi. 

Kes ja miks meid kasvatavad - Hirmu tundma Igal Võimalikul Hetkel????  Esivanemad. 

Meie lähi ja ilmselt mitme eelmise põlvkonna esivanemad. Kõige jõhkramad Maailma tuski keerajad on Meie Vanemad. Sest ka nemad on juba mitmeid põlvkondi tuksi keeratud. 

Võtke ise skeem, kus esimene kast on HIRM ja siis hakake sealt alla vedama - väikemaid hirmukesi: kõhklused, kahtlused, alalhoiuinstinkt, refleksid jne. neid "hirmu tööriistu" saab hiiglasuur kogus ja öelge mulle - miks peab ühte keelde välja mõtlema ühele terminile nii palju erineva variandiga allosakesi. Täpselt sama on ka sõnaga - Valetamine.  

Stockholmi sündroom???

Stockholmi sündroomiks nimetataks olukorda, kus vägistatud inimene hakkab oma vägistajat mingi aja pärast armastama. 

Kes meid siis vägistavad. 

KÕIK, mida ja keda me tunneme.  Absoluutselt KÕIK tegevused on ära vägistatud hirmutamise tulemusel. Ma ei hakka lõputult kirjeldama, et kes ja millal. Mõelge ise näiteks paari viimase aasta peale. 

Ma kirjeldaks hoopis. Kas sa Peaks sellest välja astuma ja kui tahad, siis kuidas seda teha saaks. TÄIESTI välja sellest ei saa, sest ka mina ei taha kõigist hirmu variantidest välja astuda. Autoga ikka peab sõitma ja ilma ettevaatusteta pole see võimalik. Kasvõi autosporti ei saa teha. AGA. 

Kui see elu, mida me elame, hakkab meil Elamist segama, siis võiks aru saada, miks ja mida teha.  

Autistid katsetavad piire.

Me imestame, miks meile sünnib nii palju autiste ja hüpereid. Me ju ei tea - Kus me elame. Aga need hinged tulevad siia, et õppida ise ja õpetada ka oma vanemaid, milline on elu - Ilma hirmuta. Neid ei saa hirmutada, nad ei taha ja ei lasegi. 

Paljud võivad nüüd öelda, et on tsivilisatsioon ja see peab arenema. Kuhu meil areneda. Meil oli mõned sajad aastad tagasi nii võimas areng, mille kohta ma võiks ilmselt üsna kindlalt väita, et seal polnud Raha, Võimu ega Hirmu. Lihtsalt pole võimalik ehitada selliseid hooneid raha eest, orjatööjõuga ja sunniviisiliselt. 

Inimesed ehitasid kõik Puhtast Igavusest ja Laiskusest, sest keegi ei tahtnud elada kehvasti. Ka raamatus Armastuse Valem (minu planeedil) on kirjeldus - millal kaob ära raha ja hirmuenergiaga elamine. Siis kui on vabalt energiat ja vabalt kõiki väärtusi, mis elamiseks vaja. Kui inimesel on Tehniline masin, mis toodab kõik vajalikud asjad tasuta ja mittevajalikud asjad võetakse lahti  algaineteks, aatomiteks jne milleks iganes ja neist saab uuesti toota vajalikke asju. 

JA SEE EI OLE ULME, see on kunagi olnud. 

Materiaalne inimene, keda on lapsest alates kasvatatud hirmu instrumendiga Patrioodiks,  ei ole absoluutselt võimeline sellest aru saama. Ja ei saagi, sest suurem enamus inimesi on Bioloogilised tehnilised inimesed, keda nimetatakse biorobotiteks. Neil on ainult programmid ja neid programme laaditaks Riistvarasse pidevalt. 

See maailmakorraldus ei ole - ei Hea ega Halb, see lihtsalt on nii, aga KUS ?  

Kuidas me saaks teha oma elu paremaks. 

Ma ei pea käima tööl - kui ma ei taha. Mitte, et ma ei teeks midagi - mis oleks huvitav. Ka söömine ja ilusate riiete kandmine on huvitav. Seega ma teen midagi, mis pakub Mulle rõõmu ja jagan selle tulemust teistele, kes naudivad ja vajavad seda. 

Mina näiteks naudin tubaka tõmbamist ja ei pea seda kahjulikuks ning annan oma panuse teistele, et suure ringiga saaksin naturaalset tubakat, mida toodab üks Taani pere. 

Tervisele kahjulik????  Kõik tegevused, mille sa teed endale vaenlaseks, muutuvad sulle kahjulikuks. Mis see on? HIRM ja hirmutamise uskumine. 

Kõige lihtsam vahend hirmu vähendamiseks on Valetamise vähendamine. See on nii negatiivne energia, et selle ületamine teeb inimese energiast tühjaks.  Ka valetamine on Stockholmi sündroom. Me hakkame ennast ja oma teadmatust õigustama. Nii on lihtsam suhelda suurema osa inimetega, kes polegi päris inimesed. 

 Aga nii on ja jääb, et sellest saavad aru vaid Inimesed - Loojad. Kes hakkab ennast süsteemist järjest rohkem lahti ühendama, saab vabamaks, tervemaks ja samas jääb ka üksikumaks. 

Vaba valik on kõigil. 

Oli kord õhus küsimus, et - Kui ma oma vaatlemisega loon vaadeldava, siis miks ma ei tee maailma korda? 

Sest me oleme lapsest saadik hirmuga programmeeritud ja selleks, et luua absoluutselt vaba elukeskkond - pead minema kuhugi ÜKSI. Mingile lõunamaa või eesti saarele ja oledki hirmuvaba. Sa ei pea seal tegema mitte midagi, mis tekitaks hirmu. Lihtsalt liigutad labidat ja oma kahte kätt ja sa ei jää kunagi nälga. Nii, muideks ütles Gunnar Aarma, kes ehitas väidetavalt Siberis üles kolm maja ja pandi kolhoosi esimeheks. 

Aga ka seal üksikul saarel on meil ikkagi veidi raske, sest meil pole võimet kustutada jäädavalt  oma alateadvusest ära kõik need programmid, mis meid segavad. Need kumavad läbi ja tiksuvad kuklas isegi siis kui me oleme need kogemused juba reaalselt unustanud. 

Ulmefilmides pole mingit ulmet. Selle teema kohta on film - Kaksikud. Arnoldi ja de Vitoga peaosades. 

Mina kasutan viimasel ajal sellist meetodit, et - ma USUN, tõestada saab, aga mitte absoluudis, et maailm on virtuaalne-tehislik. Seega, kõik mida me kogeme ja meeles peame on lihtsalt virtuaalne kooliprogramm. Kui ma pean tegema midagi, mille kohta mu vana hirmutamise programm väidab, et see on kahjulik, siis ma ütlen endale - see on virtuaalne programm ja saan seda muuta. 

OK. Keemilisi aineid, mille kohta väidetakse, et need pole kasulikud, ma ei tarbi. Tihti, kui mitmetel kordadel nende kasutamisel selguvad, et need ei sobi mulle, siis ma lihtsalt siis väldin neid. 

Ai, ma olen oma kergekäeliselt uskumatuselt ka lakse saanud. Niikaua kui see ronib lõplikult mu alateadvusse ja ma jätangi siis need maha. Kirjutasingi ringi. 

Ainus kindel vahend Hirmuenergiast lahti saamiseks on - uurida kõike Huviga ja piisavalt tõestusi saades see Tõeks võtta. Seda nimetatakse ka Silmapilkseks tervenemiseks. Ühel hetkel käib plõks ja ongi muutunud. Kõik on harjutamise vili.  

KÕIK on hirmutamise vili. 

Mõtle selle peale ja kui leiad seosed on algus juba tehtud. Sest su vanemad ei teadnud, et - Meid petetakse KOGU aeg. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar