neljapäev, 10. veebruar 2022

MATRIX või REAALSUS.

 



Ühel  õhtul kui ma klõpsisin Viasat History kanalile ja nägin jälle "dokumentaalfilme", mida kõike üks Paha Onu eelmisel sajandil kokku keeras. 


Ja siis loen hea kamraadi ajaloo kirjelduste blogist lugu. 


Paljud, kes ei uuri maailmasju põhjalikult ehk siis kulgevad on Elu põhiprogrammi järgi, siis neile tundub kogu see jutt "ajuvabana". Need aga, kes "veidi nagu usuks", ei suuda aga kuidagi võtta Informatsiooni - reaalsena. Kuid ka mina ei taha tihti piirduda vaid Teistpoolsusest või siis ka Alateadvusest tuleva informatsiooniga. Ma tahaks et mõnigi asi seletaks imelikku asja - Tehniliselt reaalse näitega. Ja siit see siis ka tuleb. 



Me teame ühte asja absoluutselt täpselt. KÕIK kroonikafilmid, mis on tehtud enne digiaega olid tehtud - Negatiiv filmlindiga ja sealt töödeldi see keemiliselt nt mustvalgeks filmiks. See on absullkindel arvamus, millele ei vaidle mitte keegi vastu. Ja seda filmi EI SAA hiljem mitte kuidagi töödelda. On vaid üks variant, kui see film teha digitaalseks ja siis seda saab ilmselt töödelda ja sinna peale lisada või kustutada.  Kuid kõik need filmid, mida meile näidatakse Kroonikakaadritena EI TOHI töödelda, sest siis pole see enam kroonika. ON loogiline. Digitaalsete videote juures on üks omapära, mida paljud võib olla pole märganud aga kui mina vaatan näiteks mehaanikute videosid, siis seal on aegajalt pilt vastupidine. Mutrid keerduvad vastupidi ja puurid puurivad samuti vastupäeva. See tuleb ilmselt sellest kumma poole telefoni kaameraga filmida.  Kinofilmiga saab sama asja teha kui näidata filmi tagantpoolt ettepoole.
 Ja siis ma hakkasin teadlikult vaatama filmi, et kas ma märkan midagi, mis viitaks - Kas filmis on tegevused reaalselt tõesed või on lihtsalt lavastus.




Võib olla päris palju "vigu", mida ei saa tõestada. Kuid mustvalgeid filme vaadates on peaaegu võimatu aru saada - mis ilm on väljas. On jahe, soe või rannailm ehk väga vähe on näha Päikest. OK, see pole peamine. No näete ise ka, et on mingid tüübid ühe kindla lipuga. Seda lippu tunneb praktiliselt iga kultuurne inimene ehk seda on nähtud miljoneid kordi. RIST on õigetpidi ehk Ratas-Rist  pöörleb vastupäeva.    


Ja siis mu üsna harjutatud silm märkas kummalisust. Siin on Rist valesti, see pöörleb päripäeva. Filmis EI SAA seda juhtuda. Teate alati on selliseid "vastuväitlejaid", kes püüavad nokkida välja ka mingi võimaluse, et me eksime. Ka siin on see teoreetiline võimalus. Valge ring ja rist on Väga läbipaistvast materjalist ja lipust kumab läbi. Kuid see on liputehnoloogia ja ka natsikorralikuse juures absoluutselt võimatu olukorda. 




Jälle mingi lipp lehvib, kuid. Kvaliteet on alla igasugust arvestust. Nomaeitea kuidas ühes ja samas episoodis ühed lipud on selged ja teised väga segased. 



Kuid teleka ekraani peal, kui ma pausile panin, tundus see haakristi "joonistus" veel rõvedama käkerdusena. 
Sellised tõestused on Pisidetailid. Neile, kes ei oma "lisaprogrammi" elus kulgemiseks jätavad need detailid külmaks. 
Mandela, ehk virtuaalmaailm joonistab meile mida iganes. Kuigi mulle tundub, et - Joonistan mina ise. Nende teemadega millega tahan tegeleda, selle kohe mulle ka ette joonistab.   



















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar