teisipäev, 30. juuli 2019

KUUMALAINE???

Teen vahepeale ühe kiire klipi, sest ma käisin Tartu Jaanikirikus jahil ja võib öelda, et leidsin - "Sensatsia". 
Seniks ehk seletab keegi tarkpea mulle ühe küsimuse ära.


Umbes selline on - See Koht Kus Me Elame (pidavat elama, mina miskipärast nii ei arva). Erudeeritud ja puuderdatud ajudega tegelane püüaks mulle siis midagi  seletada. 
Aga ma küsin, seoses selle Hirmsa Kuumalainega, kraade 30 ja rohkem. Kuigi kõik virisesid ja nad saidki järgmisel päeval 18 ja tuule. 
Mida külvad, seda lõikad. 
Vaatleja loob vaadeldava. 
Kui maakera südames (kuskil) on selline vöönd, kus keeb Põrgu Kuumusega mingi müstiline - Magma, Laava või mõni muu vedelamat sorti ollus, üsna suurte, vist isegi tuhandete kraadidega. Kui maakoor on nii õhuke, et piltlikult on see palju õhem kui õunal koor võrreldes südamikuga. Esiteks, mis vägi hoiab seda kuumust kinni, et see ei tee maakera plötsakaks nagu on - Küpsetatud Ahjuõun.

Teiseks, mis vägi ajab selle MagmaLaava välja mäetippudest (täpselt keskelt), kuigi oleks palju lühem tee näiteks mere põhjas, kus seda protsessi ka toimub. 

Nüüd siis.

 Päike on planeedist 150 miljoni kilomeetri kaugusel, just niiparajasti, et temperatuur kõigub meie eluks piisavas vahemikus. 
30 soojakraadi on vaid 5 kraadi rohkem kui sooja 25, mis oleks üsna mõnus. 
5 kraadi "Kuumust" 150 miljoni kilomeetri peale,  kõikumine on - NoMaiTea mis nipiga seletatav. 
Nüüd siis üks kogemus Talupoja Tarkusest. Väljas võib olla ükskõik mis temperatuur, kuid - rohkem kui 5-6 meetri sügavusest on kaevuvesi üsna 5-10 kraadine. Paarisaja meetri sügavusest puurkaevust tuleb vesi välja 4-5 pluss kraadiga. Talvine maapinna külmumise piir ehitajatel on mingi 1,5 meetrit. No öelge mulle, kuidas???? 
 Õhus on nt. 30 kraadi. 
Päikesel on temperatuuri - no ma ei teagi palju, igatahes väga palju?
Kosmos on vahepeal Külm Nigut Midagi Polekski?
Maakera südamikus on jälle paar tuhat kraadi.
Maapinnast allpool on aga nt. 5 kraadi. 
NO ÖELGE, MIS PAGANA NIPIGA???
Tuhanded, üsna Null, siis 30, siis 5 ja siis jälle tuhanded. 
Mu pärast rääkigu nad mis tahavad, kuid mingi mõistlik loogika peab iga asja juures olema, et aru saada ja mitte lasta endal pidevalt AJUSID PUUDERDADA. 
Paganas see blogi formaat puuderdab jälle minu ajusid, kirjutasin jutiga, tema muudab siin suurusi, lihtsalt et te teaks. Ei viitsi seda põhjust otsida, palju juurde see ei anna. 

Järgmise loo teen üsna pika ja piltide allatõmbamine võtab üüratu aja, sel ajal saan muid asju teha. 
Täiendan kirjutist ühe kujutluspildiga. 
Ma olen 1000% kindel, et "maakera" pole see millest meile räägitakse. "Suurt Universumi Spermapauku" pole olnud, sest pole loogiline. Inimene pole kunagi ahv olnud jne.jne jne. 
Üldiselt kui uurida erinevaid asju saan teada, et enamus asju polegi olnud. Lihtsalt need ei mahu "ühte ruumi", "ühte aega" ja mis kõige hullem. Ma olen kuulnud Muinasjutte ja nüüd oma järgmises loos avaldan Isikliku kogemuse, kuidas see muinasjutt kukub kolinal kokku - Tehniliste ja Isiklike tõestustega. Mida ma tahaks saavutada?? Paljud  FB lehed on täis heietusi-arutusi Pseudoteemadel. Pane üles mingi teema - Armastusest, Õnnest, Rahast või Suhetest, oi kui palju on siis kommentaare-heietusi ja keegi ei suuda mõista millest räägivad. Arutada inimesed oskavad, kuid järelduste tegemise võimet paljudel pole. No uurisin teemat - Armastus. Mis tulemus oli? No on Energia, see mis vahest paneb "liblikad lendama". Kuid enamuses on see kuratlik programm ja totaalne manipuleerimise Valem, mis koosneb mitmekümnest eri komponendist: saamahimu, manipuleerimine, kaastunne, hoolivus, sõltuvused, hirmud jne väga pikalt. Sama teema ka teistega. Üüratu petuskeem on manipulatsioon - Raha. Raha pole olemas. See on lõks inimeste tööle panemiseks ja ühte kindlasse kaukasse ressursside kogumine. Inimene ise on loll, et ta sellega kaasa läheb. Skeem on Kellegi poolt loodud ja sellest välja saavad vähesed. 
Kui ma aga küsin midagi (paljudes kohtades ja paljude asjapulkade käest) asjadest, mis on reaalselt silmaga näha, siis on Vaikus. Mitte keegi ei julge isegi piuksatada, sest kardetakse lolli seisu jääda. Kui ikka vastust ei tea, siis mina võin vabalt ütelda, et ma Olen Loll ja loll võib vabal küsida raskeid küsimusi. Kes on aga Tark ja Erudeeritud inimene, kes ei oska minu küsimustele vastata. Mul endal on aga hoopis suurem probleem. Mul on neile rasketele küsimustele tihti hoopiski - Mitu vastust ja võimalust. Nagu tuleb ka järgmisse loosse. Ma ei saa kunagi Rasketele küsimustele - Ühest vastust. Ehk siis need, kes käisin mu kevadistel loengutel teavad teemat, mida ma hetkel uurin - Kus kohas ma elan? Siiani pole Miiiittteee Keegi suutnud sellele vastata. Hea on, et on selliseid raskeid uurimusi, muidu oleks kõik Väga Lihtne ja polekski midagi uurida. 
Siit ka üks konkreetne küsimus või arutelu teemagi. 
Mis juhtuks Sinuga kui sa saad teada Midagi Sellist, mida pole kunagi olnud, mis on olnud suur muinasjutt, mida teised ei aktsepteeri ja sa ise ei tahaks jääda lolliseisu kui sa peaksid seda kellelegi edasi rääkima ning kõik teised hakkavad sulle vastu väitma.   
      

3 kommentaari:

  1. Tegelikult peaks "maakera" olema ammugi ühtlaselt küps nagu grillkana ahjus, kui teda niimoodi pööreldes mitmeid miljoneid aastaid grillitud on. Ei suve, ei talve, ei kevadet, sügist, on vaid küps kuum suutäis.

    VastaKustuta
  2. Nn multidimensionaalsus. Nn materiaalne osapool mida me kõik nn tavameeltega tajume, on nö tavamateeria millest siinne igapäevane tavaarusaamaline värk koosneb, aga siis on veel peenem materiaalne osapool ja omakorda veel peenem, ja sealt edasi omakorda aga mittemateriaalne oma eri tasemetaga, ja sealt omakorda edasi miski hoopis muu. Praegune avalik "teadus" on teadlik et eksisteerivat ainult see mida nn tavameeltega või nö tavaviisidega tajuda on, ja nagu see olevatki kõik mis olevat igalpool täpselt ühtmoodi; isegi ei suudeta aru saada et mateeriat ennast ei tajuta otse, vaid muude nn dimensionaalsete tasemete vahendusel. Korralik rägastik on millest tavaarusaam ei hakka ealeski aru saama, sest ja seda enam et mingist tasemest edasi on vaja hakata tunnetega tegema samalaadset tööd nagu tavaarusaam teeb ajuga/egoga, et oleks üldse võimalik edasi minna. Kui võrrelda nö kõrgemat värki ja siinset nö madalat igapäevast, siis kõrgema värgi näiteks mingi üks lihtne sõna/mõiste/omadus koosneb siinse tavaarusaamaga võrreldes nagu paljudest eri omadustest mida peab kõiki üheaegselt ja ühena vaatama ja arvestama -- selle puhul on tundevärki vaja kasutada, muidu võimatu aru saada.
    Nn 4D perspektiivist on Maa lame, aga siinsest nn 3d perspektiivist on Maa gloobus (kumerus ülespoole). Ja tavapilk mida silmade vahendusel inimolendid näevad, on pidevalt uuenduv 2D piltide moodustis, seega mis tekitab 3D näilisuse/illusiooni, ja aju/ego ehk koht kus pilt moodustub on ise olemuselt ja tulemuselt 2D värk. Dimensionaalsus nii nagu tavaarusaama järgi on, on jama.
    Maa ise on pindalalt mitmeid kordi suurem kui ametlik ajupesu mis rahvamasside peades igapäevaselt värskendatakse, et ei tuldaks mõistusele. Riike pole, tegu türanniaga; riigid on nagu maakonnad või vallad; kõikide riikide puhul on ainult üks kord, milleks on türannia. Ja türannid ise asuvad ametlike kaartide pealt väljas. Millega seoses, maagia/võlujõud on reaalsus, ja millepärast ka kõik see üliränk türannia, reostus, toiteväärtuse üliränk madaldamine ja rikkumine. Sest maagia/võlujõu vahendusel saaks türannid suht kergesti ära hävitada. Seega näevad tohutut vaeva et maagiat/võlujõudu ennetada. Sest inimkeha on olemuselt multidimensionaalne, ehk siis tervik keha mis omab osapooli vastavalt eri dimesioonidele, ja ka omamoodi meeled ja jäsemed nende terviku keha eri dimensionaalsete osapoolte puhul.

    VastaKustuta