neljapäev, 2. november 2023

JOPPENPUHH


Ma käin ikka paljudes muuseumides. Mida kõike ma pole näinud agavat midagi säänest pole näinud.
 Käisin Tallinna Linnamuuseumis ja seal kõikse kõrgemal korrusel oli Temaatiline näitus - prostitutsioonist Vanas Revalis.  No tuli välja, et sellega on ikka kogu aeg tegeletud, kusjuures enamus sellest infot on minu loogikaga kah puhta Bluff. 
Nunnakloostrid olla olnud puhta pordumajad ja ega ma seal seda teksti lugend kah. 
Novot ja siis oli seal ühes ruumis selline kolmekohaline palvetamise pink ja seal kolm "muuskeeles" raamatut. 
Üks algas alguses peale üsna siivsalt ehk siis mulle tundmata keele tekstiga ja lõpupoole olevad  illustratsioonid läksid ikka üle võlli. 
Eriti need "saba ja kapjadega" tegelased.  
 














See lugu sai vääga lihtsalt valmis. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar