esmaspäev, 2. august 2021

UURIME AJALUGU.

 

Uuriks veidi jälle ajalugu. Mulle tuli selline huvitav kujutluspilt. 

Ma olen sündinud Sakus ja ma ei teadnud sinnani kui ma olin kahekümne aastane, mitte midagi kohast, mille nimi on Rasina.  Ma polnud sinnani isegi Tartus käinud. Ma ei teadnud mitte midagi selliste kohtade ajaloost nagu Rasina ja Võnnu.

 Kuidas ma siia elama sattusin? Tulin EPA kooli ja "läksin Võnnu naisele"  ning  jäingi. 

Ma tean veel Võnnu sovhoosi ajaloost. Ma tean kuidas sellel ajal elati ja tööd tehti. Kui sureb viimane sovhoosi ajal elanud inimene, siis ei mäleta enam mitte keegi - kuidas siis elati. 

Aga selle Võnnu sovhoosi koosseisus oli mitu "Stalini aegset" Kolhoosi, mis olid ühinenud. Ma täpselt ei viitsi uurida aga ütleme näiteks, et üks kolhoos kandis nime "Teel Tulevikku" ja see asus külas, mis asub siiani Võnnu ja Rasina vahel ning kannab nime Lääniste. Vot sellest kolhoosist ei mäleta enam keegi mitte midagi. OK, kui veidi otsida, siis Midagi leiaks. Mingeid andmeid. Kuid kes ja kuidas seal elati reaalselt, ei ole võimalik enam 99,9999.... % infot kokku panna. 

Võnnu sovhoosist suudaks mingi paarkümmend või siiasinna protsenti veel kokku koguda. 

Nüüd siis nelikümmend aastat hiljem, siin Võnnus elades, sain ma teada müstilise asja.  Võnnu kihelkonna ajaloo raamatus on kirjas, et aastatel 1793 elasid Rasina külas  Tsirnade perekonnad. Esimestena on mainitud Tsirna Jaan ja Jacob. Algselt olid nende eellaste perekonna nimed, kas Zirn, Zern ja hiljem ka Zirnask või Tsirnask. JA KÕIK. Rohkem ei saa ma enam mitte kunagi teada mitte midagi sellest ajaloost - kes nad olid, mida tegid ja kuidas elasid.  

Kas see ON ajalugu?  Veel ei ole. Selle "loo", et kes nad olid ja mida tegid, peaks ma kuidagi "täis kirjutama" ehk siis midagi fantaseerima, aimama teiste kirjelduste pealt ja kui lugu kirja saab, siis alguses saab seda nimetada Kirjanduslikuks teoseks. Kui see, lihtsalt öeldes, Juturaamat saab piisavalt vanaks, siis nn ajaloolased hakkavad arvama, et seal võib olla ka miskit tõepõhja ja kui keegi viitsib paneb 1000 aasta pärast need tegelaskujud laste ajaloo õpikusse, kuid nüüd juba 99,999... % tõepäraste inimestena. 

Kui ma nüüd otsiks üles ühe talu, mis kannab ajaloomuuseumi andmetel  nimetust - talu nr 73. Hea oleks kui see talu on nii maapealt kadunud, et alles on vaid mingid vundamendi kivid ja ma hakkaks sealt metallidetektoriga otsima, siis mida ma leiaks? Kas ma leiaks 300 aastat vana kirve või noa. Ütleme, et laian ja see on ka kõik. Ma ei saa teada, mis tehnoloogiaid need inimesed tegelikult valdasid. Kui aga raudne metall on kõik ära roostetanud, siis ma võin leida hoopiski vaid värvilisest metallist vidinaid - pronksist või vasest. Mis järeldusi ma siis saan teha?  

Läänistes on aga hoopiski vanem "tsivilisatsioon" olnud, sest seal asub nn Linnus - linnamägi. Seal olla midagi uuritud, kuid muinsuskaitse ei luba tavalisel inimesel ehk siis "õigusjärgsetel" järeltulijatel mitte midagi iseseisvalt uurida. Kadekopsud, ise ei uuri ja teistel kah ei lase. 

 Lääniste piiri peal on aga ka "Vanad Tarandkalmed", kus seitsmekümnendate sotsialistlikud ajaloolased miskit kaevasid ja mida nad leidsid, pole mulle siiani teada. 

Ja nüüd läheme ajas tagasi - Õiget pidi. 

Ma olen selles töökojas, mida hakati ehitama just siis kui ma siia mehaanikuks tulin,  aastast 1984. Selle territooriumil oli plats kuhu koguti vanad masinad. Seal korjati neilt varuosi ja muu sodi läks vanarauda. Kui sellel rohusel platsil praegu kaevata, siis sealt tuleb hulgaliselt välja maa sisse pudenenud väiksemaid detaile. Näiteks. Kui keegi leiab sealt kombaini vikati tera. See on selline kolmnurkne plaat, kahe neediava ja sakiliste servadega. Halja heina vikatitera on  ilma sakkideta, kuid vilja lõikab paremini sakiliste servadega tera. Praegu teab seda "ajalugu" väga palju vanakooli mehaanikuid, kuid 300 aasta pärast ei tea keegi seda enam. 300 aasta pärast ei leiagi keegi seda tera üles, sest nüüd, vaevalt 40 aastat hiljem on vähemalt pool juba ära roostetanud. Sellest Ühest vikatiterast "fantaseerides" pole võimalik panna kokku pilti - milline nägi välja Tegelik kombain. 

300 aastat hiljem on aga võimalik leida mingi vasest või pronksist nt hüdrosõlme tihendirõngas või siis bensumootori portselanist süüteküünal. Ja "ajaloolased" hakkavad välja mõtlema - Mis need siis olla võisid. 

Nüüd läheme aastasse 1940 ja  "Teel tulevikku" kolhoosi. Ja juba me ei leia ühtegi Vidinat, mida isegi mingilgi määral saaks seostada selle kolhoosi ajalooga. 

Edasi läheme aastasse 1793 ja Zirn´a talusse ja sealt ei leia me Üldse mitte midagi.  

Proovime kaevata ka Lääniste linna mäel. Leiame sealt siis veel midagi või ei leia üldse mitte midagi aga KujutateEtte. Sellest linnamäest on kirjutatud kokku Väääga pikk ajalooline kirjeldus. Kuidas "vanad viikingid" elasid ja mis peamine - Pidevalt sõdisid kellegiga. Küll venelaste ja küll rootslastega, kuni "muude tulnukateni" välja. Mis nipiga????  

Ma tean veelgi lugusid, kus detektoristid on leidnud "Niimõndagi" ja mida ajaloolased nende asjadega teevad. Ära korjavad ja peidavad mitme luku taha. Ja see oleks veel hästi. Mulle tundub, et enamus "ebameeldivaid asju", millele nad ei oska vastata, hävitavad nad lihtsalt ära ja mitte ühtegi vastust ei anna. 

Hea näide on Eesti kaks kindlusmuuseumi - Narva ja Haapsalu. Kümneid aastaid tagasi kubisesid need kindluse ekspostioonid vanadest asjadest. Oli seal nii raudrüüsid kui reptiilsete lohedega "sõjalippe". Nüüd on need muuseumid nii tühjaks tehtud, et tõsiselt vanemast ajast esemeid peaaegu üldse ei näidata. 

See seletus on selleks, et osad inimesed hakkavad juba hoomama, et - Kogu meie teadmised Ükskõik mis ajast, Ükskõik mis ajaloolisest sündmusest, Ükskõik millisest üsna lähimineviku sündmusest jne. NEID POLE ÜLEÜLDSE TOIMUNUD.  Nimetan mõned "Teadusharud", kus tõest informatsiooni pole - Mitte ühegi komakohaga. 

1. Kosmosejutud. Milline näeb välja Kosmos, Universum, misiganes planeet, inimese lendamine kõrgemale kui mingi 60-70 km (kui üldse keegi on kuhugi raketiga lennanud), mingi "raketi" lendamine sellest veel kaugemale, Kuu peal käimine ja halleluuja, mingi Marsile lendamine jne. See kõik on 101 % väljamõeldis. 

2. Sõjad. Kõik sõjad, mis kestavad kauem kui mõned kuud ja kus on sõdijaid rohkem kui mõned tuhanded inimesed - on KÕIK väljamõeldised. Sõdu pole olnud, kui siis vaid "sõjaväestatud politsei karistus- või katteoperatsioonid (nt Afganistan). 

3. Kogu Ehitustehnoloogia, kivikujude tootmise tehnoloogia, metallide tehnoloogia on väljamõeldis. Ehk pole siiani suudetud seda tehnoloogiat isegi välja "fantaseerida". Kuidas ehitati püramiidid, vanad lossid, Iisaki katedraal, Petra fassaadid, Rooma maalused linnad, pronksi tootmine jne jne. Ka see on 101 % vale. Telliste tootmisest ma isegi enam ei räägi, neid telliseid on Liiga palju ja need on Liiga perfektsed ning ilusad.  

4. Religiooni ja Mütoloogiat  Pole Üldse olemas. See on fantaasia, et inimene ei hoomaks - kas ta on reaalne või "müstiline olevus", kes sünnib siis "planeedile" vaid üheks korraks. Kust ta tuli, mis ta siin teeb ja Kuhu edasi läheb. Ehk praeguste koolikirjelduste alusel - pole hinge ja igavesel hingerännakul üldse mingitki võimalustki. 

5. Poliitika koos oma Maailmavalitsejate, Jumalate ja Jumalustega, Isandate ja Kuningatega on 101 % väljamõeldised ja ka kõik Uhked Eeposed. 

6. Meditsiin on samuti Täiesti peapeale pööratud. Sest niikaua kui keegi mulle ära ei seleta - Miks me ei tunne valu, siis kui me magame või oleme Koomas, niikaua ei usu (sest see pole loogiline), et - Inimene ja meid ümbritsev ON Reaalne. 

Noh ja eks neid valdkondi on veel ja veel - Füüsika, Keemia, Matemaatika, Bioloogia, Pangandus, Seadusloome. Ka need on 101 % kunstlikult loodud ja Päris Loomega ei haaku mitte kuidagi. 

KUID, Ometi Ju Midagi On. 

On jah ja siiani ongi selle Hoomamatu- Võimatu- Peapeale pööratud maailma uurimine kõikse põnevam tegevus üldse. Kogu informatsioon, mida me tänapäeval valdame, tuleb peapeale keerata, siis hakkad veidigi aru saama mis tegelikult toimub. Näiteks film Matrix. Täisjabur film, neile - Kes elavad Nägemata-Kuulmata-Vaikivalt, on täiesti ulme ja arusaamatu. Neile, kes veidigi matsu jagavad, tehakse selliseid filme meelega, kus kogu info on nähtaval, kuid see on pahupidi pööratud, et - asja veel segasemaks ajada.  

NB!  Kogu see info, mille kohta ma ütlesin, et - seda pole 101% üldse olemas, ilmselt tegelikult ON olemas. 

See on Teistmoodi olemas, Teises kohas ja absull kindlalt ei ole see selles "paralleelsuses", Faasis või Faasinihkes, kus me hetkel OLEME. 

Mina asun nt selles "Faasinihkes", mis sai alguse 5 juunil aastal 1960 ja selle pole absull miskit pistmist mingi tüübiga, kes on olematus Võnnu kirikuraamatus kirjas nime all  Jacob Zirn. 

OK, ma ikka jätan võimaluse, et mingi komakoht, spermaraku informatsioonist on kandunud ka minuni. AGA, see võimalus on tõestamatu ja "klassikalistest ajaloolastest"  erinevalt ei hakka ka lugu kokku fantaseerima.  

1 kommentaar: