esmaspäev, 18. oktoober 2021

KAS HINGEL ON TASKUD?

  



Kõik teemad on üüratult pikad ehk igat teemat on võimalik seostada Millega Iganes. 

Täpselt sama küsimuse saab esitada vormis - Kas miski asi või "muu värgendus" saab olla - Minu Oma.  

Vaadates kogu seda elu ja eriliselt veel selles kontekstis, mille Matrix või Kõiksus on meile paaril viimasel aastal "kaela kallanud".  Mida inimesed hetkel kõige rohkem kardavad. Kõike kardavad: surma, "raske haiguse piina", teistele inimestele kahju tegemise kartust, töökoha kaotamise kartust, raha ja muu materiaalse nodi vähenemise kartust jne jne.  Ma ei ole mitte kunagi suutnud mõista, kuidas inimesed peavad teatud "asju" - Enda omaks. Minu elu, minu naine, minu lapsed, minu raha, minu maja jne. Kui palju on mul neid asju, mille on valmis teinud keegi teine ja seda teist pole siin planeedil enam juba tükk aega. Kas see vidin, mille mingi treial või keevitaja või kesiganes tegi, oli ikka selle töömehe oma. Natukene aega oli, natukene aega on minu oma ja siis jääb see  hoopis  kellelegi kolmandale. AGA. Mis mulle jääb????   

Füüsilisel kehal pole kah taskuid. Mingitel riidehilpudel, mille me endale ümber laotame, saab teha taskuid. Aga neisse ei mahu palju.  Ja ikkagi küsimus. Mis mulle jääb????  Kas füüsilisest kehast või siis füüsilisest elust väljaspool on midagi - Materiaalset?  

Mentaalsel kehal ja ka hingel pole vaja taskuid. See kogub Informatsiooni ja loob materiaalsust. Informatsioon on üks "väga kaval" termin või energia.  Kõik on energeetiline, laineline, elektriline, magnetiline jne.  Kogu maailm on duaalne ehk isegi Mitmemõõtmeline.  Duaalsuses saab alati vaadelda mingeid sündmusi vähemalt kahest vaatenurgast.  

Näiteks film Matrix on selline, mida saab tõlgendada misiganes variandis. Filmi alguses on kujund, kus inimesed on mingi Masinliku süsteemi osad. Põhimõtteliselt saab ka selline inimene Luua Reaalsust misiganes vormis. Füüsiliselt on ta kinni aga mentaalselt-virtuaalselt saab teha midaiganes. Filmi keskel vabanes füüsiline keha virtuaalsest vanglast ja lõi jälle misiganes variante.  Lõpuks aga otsustas Neo otsida uuesti üles sama keskkonna ja lülitada ennast selle sisse - loomaks midagi muud ehk saada kompromissile.  Milline neist variantides on siis reaalne ja milline nn Parim versioon. Samas kirjelduses tõlgendaks ma seda Masinate Maailma kujundit hoopiski - INFORMATSIOONIKS.  Informatsioonil on täpselt samasugused tunnused. Seega jääb küsimus. Kumb on informatsioon - masin või "mingi muu olem".  Ja informatsiooni termini taustal tekibki küsimus - kas informatsiooni Saab Koguda, Suurendada või on see juba olemas lõplikul kujul - Kuskil. Kas mentaalne keha, Teadvus ja Hing "omavad" informatsiooni?   Või hangivad kõik osad meie füüsilises ja mitte füüsilises kehas vajaliku informatsiooni Üldisest Infoväljast.  Teoreetiline jutt ja teoreetiliselt tõestamatu ehk pigem ka mitte vajalik???  

Aga vaadates hetke olukorda püütakse meile pidevalt seda kõike "sisse süstida", täiesti otseses mõttes. Maailma duaalsus on nii jabur, et need, kes ei viitsi seda päevast-päeva õppida, tulevad ilmselt siia keskkonda veel mitmeid kordi harjutama.  Kogu see jant keerleb ühe ja sama stsenaariumi järgi juba mitmeid sadu ja miljoneid aastaid ehk aega polegi ju olemas.  Korona plandeemia on täiesti normaalne ja paljukasutatud stsenaarium -katteoperatsioon. Vaatame ajaloost, nii on see kogu aeg käinud. 

Лекция Марины Грибановой - "Правда о наркотиках" - YouTube

Tõlgendades "kergelt" seda loengut, siis asi käib kindlate reeglite alustel. 

1. Kõige pealt tuleb tekitada surmahirm. Enamus teadvustavad seda nagunii ja ilma "lisatöötluseta" inimene ei võta seda suure hirmuna ehk harjub ära ehk laseb oma tavalise "elukese rada" edasi. Aga see ei vii - soovitud tulemuseni.  

2. Tuleb välja mõelda - Suur Hirm. Nii suur, et surmahirm on letis iga päev ja iga tunni tagant. Koos teiste Surmahirmu kartjatega tekitada totaalne paanika. Hoida seda piisavalt kaua üleval ja siis tekib Apaatia. 

3. Apaatia seisundis - lõpevad kõik maailmasõjad, sest inimesed ei viitsi ega jaksa enam surma karta. 

 4. Siis on meil veel süsteem - Varjatud Vaenulikkus. Ja MIDA ME NÄEME nüüd Iga Päev? Lüüa rahvas kahte leeri, sogada seda pinda ja see töötab. Milleks? 

Ikka see sama teema - see on selle planeedi Õppeprogramm, et õppida tundma Valet. 

Kes on Hinged, et osad tunnevad ja õpivad selle ära aga osad ei saa muhvigi aru. Ok, seletatakse, et need kes aru saadav on - Vanad Hinged. Neid vanu-õppinud hingi on vaja selleks, et keegi seletaks "jundsudele", kuidas süsteem töötab. Täitsa võimalik, et nii on. Aga. Kui palju ja kui mitme seletusega tuleks neile seletada?  Ja nüüd see skeem siis ka nii töötab. Näis kui kaua see jant veel kestab et - Järjekordse Maailmasõja tegelased sellest jälle ära väsiks. Me tahaks - pöörduda tagasi Normaalse elu juurde. Aga - milline on see Normaalne Elu?  Kui inimene ise ei tee Endale selgeks, milline peaks olema ta enda normaalne elu, niikaua ei muutu see sinna suunda. Meil koolitatakse Narkomaane. Misiganes vormis. Näiteks ka ma ise olen narkomaan ja neid sõltuvusi on päris mitmeid. Kiired masinad ja adrenaliin. Ulme ja fantaasiamäng ehk mingid ained, mis panevad mõttetegevuse käima. 

Ja vaid ühest sõltuvusest ei saa ma aru - miks on vaja kottidega mammonat tassida Vana Surma kogutavasse hunnikusse. 

Kogu see loeng oli teemal, et - kuidas koolitatakse narkomaani. Ma ei hakka teile seletama, sest enamus teavad seda juba nagu nii. Kuid mulle jäi kõrva kõlama üks huvitav väide. 

Kõige õelam tase, millega inimesed manipuleerivad on - Vaikiv Vaenulikkus. Meie aastasadu kasutatud valetamise "tehnoloogia", kus räägitakse seda, mida ei juleta otse välja öelda.  Kui varjatakse nn hädavalena, siis on see vähem kahjulik. Kuid enamus meie elust koosneb lausa pahatahtlikust vaenulikkusest. Kõik halvad teod saavad algus just sellisest käitumisest ja alateadlikust enese väljavabandamisest. Miks me ei saa ei teisele ega ka endale öelda otse välja seda, mis meile silma paistab. Kui ma läheks sinuga peegli ette ja me ütleme teineteisele neid lauseid - Mis paistavad peeglist. "Sa oled paks". Mis mõttes????  Kurat, peeglist paistab jah mingi Ülekaaluline. Opaa, mismõttes ülekaaluline? Mis kaalust üle? Kelle kaalust? Kaalu pole üldse olemas, isegi maakülgetõmbejõudu. Jne jne. 

See oli siis loengu mõttest.  Kui aga inimese Füüsilisel keha ei ole taskuid. Siis mul on olnud juhuseid, kus keegi ei tea "kui nodi täis" on mõne inimese mammona hunnik. Selline juhus on - reisil olles. On aimata, et mõni inimene on väits rikkam, kuid reisi ajal on kõigil võrdsed tingimused ja jõukamad ei hakka eputama. Ja siit ka ülimalt hea soovitus. Puhkusele minnaksegi sellepärast, et ei peaks oma mammona pärast mõtlema ja saaks veidigi "jalga puhata". 

Hoopis keerulisem teema on aga - Hinge Taskutega.  See "koolitusprogramm"  on siin  samuti Varjatud Vaenulikkus. Siin tehakse absoluutselt kõik selleks, et see tarkus välja ei tuleks -  Hingel on Väga Erilised Taskud. 

Ma ei ole siiani saanud mitte kellegi käest vastust ühele küsimusele, ühe kuulsa inimese väitele. Me peaks elama sellist elu, et - "Meil ei oleks surres piinavalt valus oma mõttetult elatud päevade pärast."  

Tooge mulle mõni näide, milline on - Mõttekalt Elatud Päev.   Kui keegi mu tekste eriti ei kommenteeri, siis on see jutt õige, et - ma seletan ise enamuse ära. Ise küsin, ise vastan. 

Mitte keegi pole suutnud mulle kirjeldada üle viie lause sellele küsimusele - "Mida sa teeksid kui sul oleks Piiiiiramatud Võimalused."  Kõik on olemas. Mis sa siis Tegelikult teeksid? 

Mis mina teeks? Ma teeks kõiki asju, mida ma pole siiani teinud. Ma teen neid kogu aeg. Piiramatuid ei saa teha sellepärast, et  - maakera tehniline tase ei võimalda. Pole - "hetkelise ümberpaiknemise tehnoloogiaid".  AGA. 

Hinge Taskud?  Hingel on taskud. Kus? Seda ma täpselt ei tea. Me täidame neid taskuid - kuhugi ja sealt me saame jälle kõike seda uuesti ülevaadata ja täiendada. Parim mida inimene oma elu jooksul saab teha on see, et ta kogub sinna Kõikvõimalikke variante. 

MITTE ÜKSKI TEGEVUS, mida me siin Maa peal teeme EI OLE PAHA. 

Mitte ühtegi kogemust sellest elust ei anna ma ära - Kõik on ilusti taskusse pistetud.  

Kuna inforuum on lõputu ehk siis roteeruv, siis kõik kordavad kõiki asju järjepidevalt. 

Ma tahaks panna siia lõppu ühe mingi pooleteise aasta pikkuse uurimuse põhilise väite. Väiteid me ei saa kontrollida 101 protsendi täpsuseni, kuid mulle see meeldib.  

Илья Иванов - вспомнить всё - YouTube

Hingel, essentsil jne pole piire ega piiranguid. Kogu eksistentsi loob hing ehk hing toodab energia. Mitte keegi ei saa hinge asemel energiat toota. Hingelt saab energiat välja meelitada ehk lõksu meelitada.  

Füüsilisel tasandil toimib see ühe kindla reegliga - sinna kuhu sa suunad oma tähelepanu, sinna läheb ka energia. 

Kes tahab elada nii - et teebki seda, mida ta tegelikult tahab - suunabki energia just sinna.  

Ja ära küsi, et - miks maailm sõidab hetkel sulle sisse PulaJula plaaniga. Sa ise lood seda, sest Planeedil Maa on populaarsed "Seiklusfilmid".  Kaua sa suudaksid elada - Ainult Heade Uudistega????????


1 kommentaar: