laupäev, 7. jaanuar 2023

MIDA TOOB AASTA 2023

 MIDA TOOB AASTA 2023.



Ma olen vist mitu aastat teinud kokkuvõtet - mis toimus ja kuidas järgmine tuleb. Hetkel ma pole vaadanud, mida eelmisel aastal kirjutasin. 

See aasta ei erinenud palju eelmistest. Uudiste kirjeldused on veidi erinevad,  kuid "karavan ikka liigub". Ka eelmiste "karavanide" kohta arvasin ma, et - need ei olnud Halvad. 

Halb tundus neile, kes ei uuri ega teadvusta, et halb on hea ja kõik äraõpitu saab selgeks ning neid teadmisi saab edukalt kasutada igapäeva elus.

 Järgmistel aastatel muutub maailm ilmselt kardinaalselt ja seda minu arust vaid ühe uudise põhjal, mis lipsas meediasse vaid paaril korral. Vana aasta lõpus tuli Pommuudis, mis pole veel plahvatanud. Nimelt oli ühel päeval uudis, et - kohe varsti saate teada, et energeetikas on oodata suurt muutust. Mulle vanale ulmekale polnud see miskit Pommi. Ilmselt on nad omanud juba pikka aega mingit sellist tehnoloogiat, mida kutsutakse - Külmaks termotuuma reaktsiooniks. Ja nii oligi. Tuli uudis, et nad on kasutusele võtmas energeetikat, mis toodab rohkem energiat "kui sinna sisse panna". Ulmekates on mitmeid selliseid kirjeldusi näiteks raamatutes: Insener Garini hüperboloid, Inimjumalad ja Jumalad ise jne. Sellepärast nad ei paanitse, et elektriautosid peab ju laadima kivisöe elektrijaamadega. Asimovi "Asumis" töötavad ka leivalõikamise noad "mini tuumajaamade" energiaga. Fantasöör selline??? 

 See ülemineku periood pidavat kestma veel aastani 2025. Siis hakkavat hullus taanduma ja aastaks 2027 pidavat me elama - hoopis teises energeetikas ehk ka elukorralduses. On see siis UusKord või veidi "arenenum", mida nimetatakse, noomaitea mis termin peaks olema, sest termin Valgutatus pole päris see. Hea oleks kui jõuaks sellisele tasemele kui olid näiteks Tähesõdade filmis, need "looduslapsed", kes tulid välja oma energeetiliste varjavate kuplite seest ja lõid kogu mateeriat, linnu ja tsivilisatsiooni - puhta energiaga. Loodusest. LOODUst. 

Kuidas kasutada teadmisi Igapäevases Elus. See olekski teema, mida ma tahaks kirjeldada mingitel suurematel koosviibimistel. Tegime siin ühe väikese "jututoa" ja sealt veidi hoomasin, mis suunda võiksin kirjeldada. Selle kahe kuu jooksul, enne kui igasugused "materiaalsed" perioodid peale hakkavad, ma  "lihtsalt pean punnitama" mingit tegevust. 

Lähiaastatel - läheb hullemaks!!!!  

Kui me seda TAHAME. 

Ma olen jälginud juba palju aastaid Youtubes kanalit - Informator. Seda saate vaadata kui panete sinna kasvõi eesti keeles - Bol Zemli. 

Новости Сегодня 06.01.2023 - ЧП, Катаклизмы, События Дня: Москва Ураган США Торнадо Европа Цунами - YouTube

Maailmas toimub - kliimamuutus. On selleks siis Must Päike või mingite pooluste liikumine aga see, mis hetkel toimub on pöörane. Ameerika ja Kanada on lume all. Venemaa, Kazahstan, AlamaAta, Jaapan, Korea jne on lumes. Isegi Indias tuli lumi maha. Araabiamaad on paksu vee all ja Lõuna-Ameerikas kah. 

Miks meie oleme nii leiged. Lihtsalt. Kui "vedelikke" otse alla ei saja või oma maja taha ei tehta Nursipalu, siis inimesed ongi Leiged. Meie võime nende prognooside ajal ollagi üsna leiged, sest Eesti jääb umbestäpselt samasse kliimasse. Kuigi kõik muud muutused hakkavad ka meid mõjutama, mida me olemegi näinud nüüdseks juba kolm aastat. Aga see on - pikk jutt.  

Kuidas aga teha nii, et Sinu Enda elu on - Lõbus ja Lill???  

Selleks on lõputult variante. Mul on neid näiteks mitmeid. 

See aasta oli minu elus üks parimaid. Kasvõi juba selle pärast, et ma saan nüüd jälle vabalt linna peal käia, mitte ei pea linnaääri pidi käima suhteliselt "normaalsetes poodides". Ma ise ei kandnud kordagi - ühtegi lappi näos. Üks kuradi sinine lapp oli mul üks päev silmapiiril. Viskasin selle  ahju, see siga sulas kokku nagu mingi plastmassikärakas. Rõve. 

Mõni hea soovitus kuidas teha elu paremaks. Ajaloost selgitasin ma välja, et maksimaalselt 250 aastat tagasi elas tsivilisatsioon, kus ei olnud: Raha, Tööd ega ka Aega.  Kui sul on piisavalt kõrge tehnoloogia, siis Töö on Lõbu ja Kunst, mida tehakse Ilma Rahata. Ajaarvamist polnud ka, sest olid vabad võimalused liikuda sinna kuhu tahad ja millal tahad. Aeg võeti kasutusele siis kui see tehnoloogia lukku pandi ja hakati liikuma Raudteel. Seal on vaja ajagraafikut. Kui sul on endal liikumisvahend - millel pole piiranguid, siis pole aega vaja. 

Ilmselt võis enne seda tehnoloogilist tsivilisatsiooni ollagi see inimkond - kes lõi kõike Puhtast Eetrist. Allaanid ja Lumeenid. Atlandid ja Muu jne jne.   Loodusinimesed ja Tehnoloogid ning need jõuavad alati mingi konfliktini. Pluss veel "tehnoloogia" - Universum 25  ehk Rotid Suurlinnas.   

NB! Kui sa tahad vabamalt elada siis - püüa kõikidest oma tegevustest võtta Raha välja. Ehk. Loo omale Lõpptulemust kõige pealt ja Unista (Loo) Suurelt. Matrix vastab sulle imekiiresti.

 Tervise küsimuses on ikka põhiteema - Füüsilise keha puhastus. Mentaalse puhastus on juba keerulisem. Puhastuvahendeid on mitmeid ja see mida mina kasutan, see - töötab efektiivselt. 

 On üks varjatud aine, millest on räägitud juba mõnda aega. Kartulit ja Tärklist ei tasu tarvitada. See on kehale Limane Liim ja Mõistuse-Mälu kustutaja.    

Meil oli juttu ka Ajast. Mõni väidab, et aeg on kiirenenud ja ei jõua enam nii palju teha kui varem. OK, üks variant on see, et - vaata passi!!!!  Minul on vastupidi. Kogu aeg jääb aega üle ja aasta jooksul teen ära pööraselt palju tegevusi.  Üks ülilihtne nipp on see, mille ma intuitiivselt kasutusele võtsin. 

Ma lähen igale poole sellise arvestusega, et mul jääb aega üle, nt pool tundi. Kui planeerida viimasele minutile, siis arvestamata asjaolud hakkavad korrelleeruma, on vist selline sõna.  Jookseb umbe ja Fraktaalselt, aina kiiremini. 

   Minu päev on pidevalt  16 tundi pikk ja kogu aeg - teen ma kõiki tegevusi Endale. Mitte kübetki "omanikele". See on üks parimaid variante.  

Kui teil on küsimusi millegi kohta, siis küsige,  mis huvitab. Mul on hetkel selline Maine seisund, et mul on - kõikidele küsimustele vastused või vastuse variandid .   

Ok , kui keegi küsib mingi üüratult udupeene küsimuse, siis sellele vastuse leidmine- vastuvõtmine võtab veidi aega. 

Aga mul on pidevalt Igav, sest küsimusi ja põnevaid teooriaid ei tule väga tihti. Aga õnneks vahel ikka tuleb neid, mille peale polegi mõelnud. 

1 kommentaar:

  1. Uuh-uuh-huu. Ma korra mõtlesin, et prooviksin arutleda või juurelda kõikide püstitatud arutelude/küsimuste/vastuste üle, kuid jään loo esimesse poolde. Ma lugesin vist juba pioneeride ajalehest säde rohkem kui 30 aastat tagasi, et teadlased on teinud katseid uute energialiikide avastamiseks ja mitte ainult, ka edukaid katseid. Isegi venelaste toka-mak andvat rohkem energiat tagasi, kui sinna sisse panna. Siis aega edasi, jahuti külmfusioonist, ehitati ITER (venelaste toka-maki analoog), mis peaks valmima mõnede aastate pärast jne. Reaalsus on, aga see, et mingit toimivat aparaati avalikkuse ette pole toodud. Õigus, tuuakse, kui on aeg ja neil on isegi valida, milline aparaat käiku pannakse. Küsimus pole aga selles, küsimus on milleski muus, eks sellest jõuab rääkida. Aja suhtes on sul õigus, no tegelikult on sul kõiges õigus, ei vaidle, arutleks küll, kuid kas see kommentaarium on see koht. Aja juurde korra tagasi. Ma mõõdan ja võrlen aja kulgu läbi enda kogemuste ja tajutava. Kogemused võivad olla petlikud, kuid mul on ka palju kaudseid tõendeid, et ajaga on midagi teistmoodi kui varem, nimelt, tormab sunnik. Võiksin pea pakule opanna, äiii, ikka ei pane, aga kui saaks korraldad eksperimendi, et suht sarnaste füüsiliste võimetega 20-aastased mehed panna puid lõhkuma tunniks ajaks. Üks siia aega ja kohe praegu ja teine 30-aasta tagusesse aega. Ma väidan, et see ajas tagasi olev sell lõhuks rohkem puid. Samas vanasti olidki kõvemad mehed ja rohi rohelisem jne :) Olgu, eks kunagi trehvab, siis haukab pääle.

    VastaKustuta