esmaspäev, 20. detsember 2021

KOROVA-BARANA

Michael Laitman: praegune kriisiolukord päästis meid maailmasõjast! Toimub maailma väga tõsine vaimne ümberhäälestamine - Alkeemia (delfi.ee)




Mul on mõned lood, mis tahavad kirjutamist. Ilmselt tuleb neid kolm ja need on tihedalt omavahel seotud. 

Ma olen endast läbi lasknud mingit teooriat ehk siis isiklikku arvamust ja see ei lähe kokku enamuse inimkonna arvamusega. Seepärast olen mõnes väiksemas ringis seda seletanud ja ega väga pole vastu ka hakatud ehk tuttavad ikka tunnevad veel mind. Pole päris ullikeseks tembeldanud. 

Praegu käib üle maailma Üks Tont. 

Tonti pole keegi näinud aga paljud kardavad. Paljud aga mitte. Miks see nii on ja kuidas  see toimetab.  Enne Tonti oli maailm teistsugune. Tahapoole vaadates ehk siis vanu filme või muusikavideosid vaadates tundub - Nostalgiliselt Vaba Maailm. Aga kui meenutada, siis me virisesime ka siis paljude asjade üle. Tehti igatsorti koolitusprogramme, üritati Avada inimeste silmi ja jõuda "esoteeriliseks".  

Mina käisin sellel perioodil ikka tohutus koguses reisidel. Mitukümmend maad sai läbi reisitud ja fotokasse ajaloolisi ebakõlasid pildistatud. Mingil hetkel sai juba pisuke "kopp ette". Ütlesin endale, et - ma ei viitsigi eriti enam ringi kapata. 

Ja plõksti, tuli kuskilt täiesti olematust kohast tagasi mu vana hobi ja nüüd on kolme põlve "poisslastel" omad mänguasjad. Isa, poeg ja lapselaps kihutavad krossiautodega. Ma poleks seda uneski osanud arvata, et nii läheb. 

Kuidas see teoks sai, sellest kirjutan järgmises loos, sest see võtab kokku selle loo ja ka järgmise. 

Me loome oma Füüsilise Reaalsuse - Ise. Mina, kui ma seda kirjutan, asun oma ajajoonel ja sina kui seda loed, asud omal joonel. Nende kõrval on ka kõik muud paralleelsused,  aga sellel hetkel on see ainus üks, kuid see muutub pidevalt. Niisiis, ma lõin situatsiooni, et maailma ilmus Tont. Lihtsalt väiksema variandiga. Ma ei osanud ilmselt muuta seda muud moodi reaalselt selliselt sobivaks, et ma saaksin teha hetkel seda, mida just tahan. Ma pole kahe aasta jooksul kordagi kandnud "räbalamaske" ja pea iga päev kasutan garaaži all professionaalseid kaitsemaske. Lihtsalt mul pole vaja.  Kui keegi minu raha ei taha, siis pole mul vaja käia ka kusagil. Terve suvi oli kõik avatud ja ma käisin vaid ühe korra kaubanduskeskuses. Miks ma peaks nüüd sinna minema?  

Aga see Ull teema seisneb selles, et - KoronaBarana viiiruss on Maailma Parandaja.  Kust see Uss tuleb, kirjutangi järgmises loos. Aga. Ma olen kõrvutanud selle Plandeemia häid ja halbu tagajärgi ja olen saanud Häid rohkem. Peaaegu on nii, et Kõik tagajärjed on head. Kuigi esimese hooga ajab iga uus "reformimise ilming" kopsu maksast kõrgemale. Nii mõnigi tuttav on siis küsinud, et millised need on? Ma olen neid vahest kommentaaridesse kirjutanud. 

Iga uudise saabudes olen omas peas jälle "heaks kirjutanud",  aga päris pikka nimekirja pole pannud.

 Ulmekirjanduses ja filmides on variant, et teha Katteoperatsioon millegi olulise varjamiseks. Neis filmides on Kõige Süütum katteoperatsiooni variant - haigus, pandeemia või mingi piirkonna mürgitamise variant. Vot ja seekord valitigi kõige süütum variant - Gripp. 

1. Haigus, mis on kogu aeg olemas olnud ja aastaid ühtede ja samade kurbade tulemustega. Eestis mingi 69 surmajuhtumit aastas. 

2. Mida tahtsid paljud?  Et saaks välja OravRattas toimetamisest. 

3. Vähendas tarbimist. Kohe niipalju, et paljud firmad kukkusid kokku. Kui kukkusid, tähendab see oli kunstlik nõudlus.

4. Kliima ja üldse maailmaressursside olukord maailmas. Hetkel on küll veidi üle vindi. 

5. Keeras paljud asjad ÜleVindi. Aga inimene on sellise pika programmeeringuga, et väiksema vindiga ei toimuks midagi. 

6. Tõestas ära, et Juhid pole juhid, vaid programmidega matrixi jupid või misiganes muu seletus. Hingelise olevusega tegu igatahes pole. Meditsiiniline termin on - psühhopaat. 

7. Meedia on üks "huvitav nähtus". Meedia omapära seisneb selle, et see PEAB avaldama - kogu tõe. Nüüd paljud imestavad. Jah nii ongi, et 100,999 ..... protsenti kogu infost, mis avaldatakse, on Kuidagi Viisi Vale, kuid?  Süsteemil on kohustus - avaldada tõde. Ja seda ka tehakse. Hästi väikeses kirjas, hästi lühikest aega, kuskil X kohas, mida keegi ei märkagi ja kasvõi naljasaates nimega "Libauudised". Kes on "Pöidlaküüdi reisijuhti" lugenud, siis see teab - millise planeedi kui sügaval keldris, millises seifis. Aga me oleme ju hoiatanud, mis siis, et teie pole lugenud.  

8. Lõpetas sõjad ära. OK, suuri sõdu polegi kunagi olnud,  aga näiteks selle militaarpolitsei operatsioonid, kus sai surma palju eesti noori mehi, lõpetas kah ära. 

9. Lõpetas ära pagulaste teema. Vaid aasta tagasi võitles "üks erakond" selle eest, et Eestisse ei tuleks kvoodialusel pagulasi. Kuhu see teema edasi kulges? Igatahes mitte meile. 

10. Võttis inimestelt - Maskid eest. Nüüd me näeme oma silmaga - Kes kandsid ühte teatud sorti maske.  Hetkel nad kannavad siniseid. Ühes eelmise jutus ma kirjeldasin vene naise loengut - kuidas koolitatakse "narkomaane".  Ja seal on üks inimese seisund, mida nimetatakse Varjatud Vaenulikkuseks. Silma ees on paljud "kenad, viksid ja viisakad", kuid tagakuklas tiksub hoopis teine mõttelaad. Kõige kohutavam on see, et selles nn Hädavale ja silmakirjaliku viisakuse taga on - Kurjategija mõttelaad. Kõik kuriteod tehakse Varjatud Vaenulikkuse tasandil. See on üks kõige karmimaid teemasid üldse. Et maailm muutuks - pole üleüldse muud võimalust kui Muutuda Üdini Ausaks ja leida võimalus hoida hinge sees - Ilma Maskita. 

Ja ma ei mõista kedagi hukka. See programm on siin olemas juba päris pikka aega. Kuigi ajaloo uurimine näitab, et võibolla isegi mitte nii pikka aega. Äkki vaid 100 või vähemgi aastat. 

11.

12.

13. jne

Neid punkte on hiiglama palju. Need kes ei usu, neile pole mõtet kirjutada ja seletada sadu näiteid. Need kes taipasid,  piisab ka kümnest. 

NB! Palun mitte anda hinnanguid selle loole - Negatiivses variandis. Järgmine lugu seletab ära selle - kuidas tekivad negatiivses skeemid.  

Ühe arutelu käigus tekkis mulle küsimus, et kuidas ikkagi toimetab - Informatsiooniline Viirus. Ma ei ole veel suhelnud mõne arvuti programmeerijaga, kes vastaks, kuidas see toimetab arvutis. See on ilmselt "tava patsimehe" jaoks keeruline teema, sest mulle tundub, et sinna lisandub ka TehisIntellekt, kellest me paraku ei teagi mitte midagi.  

Aga üks seletus mul tekkis.  Kui me võtame näiteks inimese ja auto, siis kumb "muna või kana" oli enne. Kas inimene loodi Tehniliseks või tehnikat loodi inimese järgi. Auto, maja ja mis iganes muud tehnilist konstruktsiooni valmistatakse - Algjoonise järgi. Keegi loob täieliku skeemi, tööjoonised, töövõtted ja selle algmudeli järgi valmivad kõik järgmised "valmistooted".  Kui auto tuleb tehasest välja, siis see on "absoluutselt terve" ehk tervik. Kui see mõnda aega liigub, siis see pole enam nii terve. Kulub, ligiseb, logiseb, kuid ikkagi veel liigub. 

Autol,  ehitistel ja nt liftil arvutatakse  - varu koefitsent. Inimesega seotud asjadel on see mitmekordne. Lifti tugevus varu on vähemalt kümnekordne, et mingi vidin puruks ei läheks. Ja siis on liftil veel ka automaatsed-mehaanilised hädapidurid jne jne. 

Autol on varukoefitsendiks ka - Dubleerimine. Kaks ust, kaks tuld ees, kaks pidurit (kässerit saab ju kah kasutada), varu ratas, turvavööd ja turvapadjad jne jne. Aga enamus asju on vaid üks - rooliratas, helisignaal jne. Osasid asju on veel rohkem, nt rattamutreid.  Vormel ühel on nt vaid üks rattamutter.   

Inimesel on skeem täpselt sama. Väga kergelt rikki minevaid organeid dubleeritakse. Silmad, kõrvad, neerud, kopsud, käed, jalad. Ja ikkagi, kumb on tehnilisem - auto või inimene? Pumbad, voolikud, juhtmed, klapid ja ülla-ülla, ka aju.  Ja mõlemad on tehtud ALGJOONISEGA. Sünnist surmani on kõik tehnilise joonise järgi. 

Ja see seletab ära ka Kirliani fotograafia. 

https://kristallimaagia.ee/kas-inimese-aurat-saab-jaadvustada/ 

Sündides on meil kõik korras ehk me oleme valmistatud algse joonise järgi ja meie keha mäletab seda algset joonist. Inimene kes on ilma jäänud nt oma käest, tunneb aegajalt selle käe fantoomvalu, nagu oleks see veel olemas. Seega keha algne joonis ei kao meie nt kasvõi nn alateadvusest mitte kuhugi. Kas inimene saaks kasvatada tagasi oma kaotatud käe. Ilmselt - täitsa vabalt. Salamander pidavat tagasi kasvatama oma saba kui sellest ilma jääb. Noo inimene pole ju selleks võimeline???  Aga kuidas me kasvatame tagasi oma tükikesed liha, kui "mingi pisikese osa" näpu küljest ära lõikame. Teatud maani me oskame  seda teha. Kasvatada kinni haavad ja sooned jne. Loogiline siis ju. Ja me ei  kasvata neid "lihatükke" kunagi - üle piiri ehk teistsuguseks kui see enne oli. (Vahest siiski - Vähk,  aga kust see tuleb on kah juba empiiriliselt tõestatud). Kuskil miski lõpetab kasvamise ära kui joonise järgi valmis sai.  

Aga miks me siis haigestume, logistame oma tervist ja tihti lonkame koju "ilma kahe kaotatud rattapoldita".  

Auto aju töötab väidetavalt ka ühel üsna üllataval viisil. Sinna on programmeeritud skeem - vastavalt sinu sõidustiilile. Ehkssiis, kui sul tuleb mingil hetkel tuju sõita pikemat aega "veidi sportlikuma" sõidustiiliga, siis auto  aju hakkab andma ka kütust vastavalt sellele ja auto muutub pikemaks ajaks Erksamaks. 

Viirust ei ole olemas. Viirus vajab Peremeesorganismi. Olete sellest kuulnud? Paljud on. Auto ajus ja arvutis algskeemiga ei ole viirust olemas, sest keegi pole seda sinna kirjutanud.

 Viiruse kirjutab inimene Varjatud Vaenulikkuse tasandil ja selle saab installeerida "peremees organismile" ehk siis nii inimesele kui ka masinale. Seda saab sisestada mobiilse kandja ja Võrgu abil. Parim näide sellest on ulmefilm "Iseseisvuspäev", kus tulnukate laevas ei olnud viirust ja "varjatud vaenulikkusega kurjategijad", tulnukate seisukohalt, pidid selle mobiilse infokandjaga kohale viima. Kuidas asi nüüd edasi läheb, sellest järgimises loos.   

NB! See lugu jäi vahepeal seisma ja need teised lood tulid isegi enne, niiet pange ise - Pilte Kokku.

2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Oii kus ma ootan sellele loole järge. Kõik oli jutus õige kui kuupäeva vaadata, aga kui vaadata tänast kuupäeva, siis on asjad ikka hoopis käest ära läinud. Koroona viskas sitaläsu justkui meist eemale, point oli aga selles, et see läsu oli kummipaela otsas ja nüüd on meile tagasi jõudnud juba kordades suurema pasarahega...

    VastaKustuta