neljapäev, 13. veebruar 2020

TEHNIKA ENTSÜKLOPEEDIA aastast 1900.

Ma olen EPA koolist alates Tartu Lutsu nimelise raamatukogu klient. Mingi kuu aega tagasi märkasin reklaami, et seal kolmandal korrusel on vanade raamatute osakond. Seal on vähemalt tuhatkond vana raamatut, mis on üle 100 aasta tagused. Sirvisin mõnda ja mul ei olnud Imestamise Piire. "Kahjuks", hakkasin seal osakonnas raamatukoguhoidjaga rääkima, mida kõike ma uurin ja pisitasa seletades tuli välja, et - selle vanema naisega, kes on oma elus läbielanud nii mõndagi, sai rääkida - millest iganes. Hiljem, kui ma käisin ka tehnika osakonnas, selgus et ka seal on ligi 30 tehnika entsüklopeediat aastatest 1900, nii vene kui ka saksa keeles. Ma lihtsalt veel ei jõua siia piltide alla panna - Kõiki neid küsimusi, mis mul tekib pidevalt. Ma avaldan esialgu need pildid ja vaadake ise. Iga pilti zoomiga uurides läheks mul veel nädalaid. Neid konkreetseid raamatud selles seerias on 9 tk: ehitus, keemia, füüsika, metallurgia, fotograafia ja gravüürid, põllumajandus jne. Nende fotode tegemine ühest raamatust, võttis mul aega kaks tundi. Ehituse teemadel on minu jaoks üks Saladuse Võti. Pisi-pisi detail ehituse ajaloos ehk - Punane Telliskivi. Tegin eraldi pildid ka selle kirjeldusest. Lugeda ja analüüsida pole veel jõudnud. Uurige, küsige küsimusi - enda seest ja enda uuringuga, kui leiate midagi - siis andke mulle ka teada, siis on põhjust neile veel ka eraldi tähelepanu pöörata. 
SELLEL, AJALOO HÄMAMISEL, - EI OLE PIIRE!!!!!! 

































































































































































































































































































































































































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar