teisipäev, 14. juuli 2020

NAINE PUNASES

 Kui ma nüüd olen aastaid tegelenud kõikesuguste teemadega, siis uusi teemasid ei tule enam juurde. Kõik hakkab korduma ja vähemalt minul see nii vist jääbki. 
Materiaalsel poolel pole juurde tulnud enam uusi hobisid ja on jäänud vaid tehnika ehitamine ja nendega põristamine. 
Vaimsel ehk siis uurimuspõhisel tegevusel ei ole samuti otsa ega äärt. Alates ajaloost ja lõpetades Kõiksuse või ka Paralleelsustega. 
Nüüd ongi aeg, kus pean vist alustama kõigi nende tegevustega jälle "alt otsast" peale. 
Kõikide nende videote vaatamisel, mida enamus inimesi ei vaata, olen jõudnud kahetisele arvamusele, mis on mul olnud ka varemalt. 
Osad "tegelased" väidavad, et maailmas toimuvad kolossaalsed muutused. Selleks on see maailm lukku pandud, et.  
Ma võtan kasutusele uue termini, mis pole minu väljamõeldis. 
Maailm on lukku pandud selleks, et - Statistiliselt Keskmine Inimene (on ju pull termin), ei teaks ega saaks oma silmaga näha - Mis maailmas hetkel toimub. 
Minu postulaat - Ma ei tea siiani Kus Me Elame ja seega pean kasutama vaid loogikat. 
Kui on Nähtamatu Maailm, siis on olemas mingid  meist kõrgemad jõud. OK, ka mulle meeldiks ülbata ja olla kindel, et Inimesest kõrgemat teadvust pole olemas, et selle reaalsuse loome me oma vaatlemisega ise ja me oleme Jumala ehk Allika ehk Kõiksuse osakesed. 
Miskit kõrgemat infot tajun mina iga päev ja öelda, et seda pole olemas...  Selle jätan ma Keskmisele statistilisele inimesele. 
Mis mulle siis nüüd edaspidiseks tegevuseks teha jääb. Sportauto endale ehitasin valmis. Tükk aega pole endale midagi ehitanudki. Nüüd kui talv tuleb, hakkan ehitama midagi sellist, mida maailmas pole siiani ehitatud, analoogseid küll on aga mul tuleb oma variant. Lihtsalt, ainult metalliga möllamine läheb aga minusugusel Kaksikul liiga igavaks ja seega lähen vanadele radadele ka tagasi. 
Hakkan vaikselt korraldama inimestega kokkusaamisi ja teiseks. Pühin uuesti tolmu ajaloo uurimise soikujäämiselt.  
Üks väike teema tuleb mingil ajal juurde, mis annab asjade uurimisele pildimaterjali juurde. Need on ulmefilmid. Ma olen neid vaadanud tuhandete kaupa ja kõik vähegi tugevamad Nähtamatu maailma pahupoolega võitlejad on alati korranud. 
Kõik On Ulmefilmides Näha ja neis filmides Pole Mittemidagi Juhuslikku. 
On aga üks teema, mida tahaks korrata ja aina üle korrata.  
Kui minu jälgijate hulgas on neid - Kes tahaks ainult Kiruda - Tehke korda, Võtke maha, Miks nad teevad nii, Peatage Metsad ja 5G, Elud loevad, nohjaa nii edasi. Siis ma kordan veelkord üle.  
ON OLEMAS Karpmani Kolmnurk ehk Ohver-Kontrollija-Päästja. Selles kolmnurgas, mis ise on juba energeetiliselt tasandil - 1 , lisaks liigub energia selliselt, et ei tooda midagi ehk vastupidi, hoiab kogu info tegevusetuses. 
Saate siis aru, et iga postitus, mida kuhugi jagate sellistel teemadel - Need toodavad vastupidist tulemust. Te olete sellisel juhul pidevalt neis kõigis kolmes seisundis korraga. 
Mida peaks aga tegema?  Me peame kogu informatsiooni, mis meieni tuleb - Läbi Analüüsima. Täiesti ilma emotsionaalsuseta (sest see on jälle  väike energialaks "kellelegi"), loogiliselt ja kõrgema energia variantidega ehk siis filosoofilise mõttetööga, loogika või kasvõi pohhuismiga.   
Mitte ükski selline kirjutis või mõttetera, kus te kirjutate, et - Keegi peaks Midagi ära tegema, on mõttetu energia raiskamine ja vastupidiselt töötav. 
 Paljud on öelnud, et telekat ei tasu vaadata. Täpselt nii ongi. Kui ei oska vaadata telkarit nii, et ei emotsioneeri kaasa, siis kindlasti ei tasu meediat kuulata. Maailmas on palju rohkem midagi muud teha kui meedia hala vaadata. 
Kuid vastupidiselt, kui inimene oskab vaadata meediat ja maailma nii, et ta ei lase endast seda läbi, vaid uurib AINULT sellisest vaatenurgast, et - Tahaks teada Kus kuradi kohas ma elan ja mis kuradi pull siin maailma toimub. Siis pole probleemi, eriti veel kui me saame omavahel kokku ja arutame kogu seda - Maailma Jaburdust. 
 Kogu see jutt EI OLE nii et, pistame pea liiva alla ja Midagi Ei Tee. Justvastupidi. 
Selleks et ennast ja kogu kupatust paremaks teha on olemas Võitlusviisid. Enamas jaos on need Mentaalsed. 
Ma olen jätkuvalt seda meelt, et me elame Matrixis ehk mingis süsteemis. Kas me elame Matrixi selles süsteemis, kus piltlikult elas Neo alguses, juhtmete otsas. Või oleme köidikud lahti lõiganud ja kõikide oma tegevustega loome uue keskkonna, kus meil on palju vähem piiranguid. 
KÕIK, absoluutselt kõik, need uudised, mis viivad energiat alla on Matrixi see esimene variant. 
Oled must-hall või näed juba Naist Punases. 
Sa oled ja jäädki juhtmete ja egregoride otsa kinni. 
Üks teema mis käib filmidest läbi ja mille kohta ma teen millalgi ka piltide rea on - Paralleelsused. 
 See pole juhuslik, et ühestki ulmeseriaalist ei lähe see teema mööda. 
Enamuses te ju teate, et Matrixi põhireegel on selline. 
Matrix on Infosüsteem ja see infosüsteem ei saa toota isegi negatiivset energiat - Valetamist, ilma et ei avaldataks kogu informatsiooni. 
Kui meile tahetakse miskit jaburdust kaelamäärida, siis tuleb see kõik avalikustada. Ja kus seda siis avalikustatakse? Kõige jaburamates kohtades Keskmisele Statistilisele Inimesele, kes sellised asju ei vaata. Need on ulmefilmid, libauudised, anekdoodid, multifilmid (Simpsonid) ja nii edasi. Ja siis me imestame miks Simpsonites on kõik nähtaval. 
Ja Kõik Jaburad uudised avaldatakse meedias. On loogiline??? 
Mina kasutan seda varianti, et lasen infost silmadel üle käia ja kõik need uudised, mis kasvõi FB-s üles riputatakse, ja need on korduvad negatiivsed uudised, siis neid ma ei loe.  
Kõik kes vähegi hoolivad meie elukeskkonnast ehk paremast maailmast nohjaniiedasi, teen üleskutse - boikoteerida negatiivseid uudiseid ehk siis tuimalt jagamist. 
On see siis "viirus", 5G, metsad, mustad jne. 
On ainult üks variant, mis sellise informatsiooniga tõeliselt peale hakata, see on selgitustöö. Isikliku uurimise kirjeldus - Mis sa ise sellest asjast arvad. Otsida välja info plussid ja miinused. 
Noh näiteks võtan ma hetkel kuumima teema - 5G. Teadmiseks, et 5G-d ei pruugi tulla, vaid tuleb kohe 6G. Milleks tehakse neid G-eesid. Ei, ei ole vaid üks põhjus - zombeerimine, on mitmeid põhjuseid veel. KUID. 
Kui maailm on Matrix, siis ka see 5G on virtuaalne ja virtuaalsusega saab iga inimene (keskmisest statistilisest haritum) suurepäraselt ise hakkama. 
Ellimineerid oma elust teema ära ja mõne hetke pärast märkadki, et seda pole. 
Muideks sama teema pärast on olemas ka Mandela efekt. Mandelasid märkavad inimesed, kes on ennast Matrixist rohkem lahti lõiganud. 
Matrix näitab pisiasjade muutmisega, et Matrix on olemas.   
Ka paralleelsustega saab muuta oma elukeskkonda ja lülitada mingile teisele lainele. Põhitegevuseks selle juures on Lülitamine ehk mingite muude tegevuste tegemine, mis ei ole seotud raha teenimise või raha tegemisega, vaid pigem selle kulutamisega tegevuste peale, mida sa pole elus mitte kunagi teinud või milliseid tahaks kogeda ikka ja veel.  
Ai ma lähen mingil päeval Ridalisse jälle purilennukiga lendama. 
Tahaks lennnaattaaa. 
Nii madalalt, kui kõrgelt.      

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar