laupäev, 16. mai 2020

IKKAGI INIMENE.



Halleluuja - Kus Me Elame????  

OK. Ma olen 100, 9999..... protsenti kindel, et kogu see "Korona", mida ma hakkan edaspidi nimetama KOROVAKS, 

Kasutaja Arvo Soomets foto.

on korraldatud Heledamate Jõudude poolt, ülemaailmse pandeemia ehk LOLLUSE vastu. 

Ja kui see nii EI OLE, siis pole mul ka enam sooja ega külma, mis sellest nn. "planeedist Maa" edaspidi saab. 
Mingit Koronat pole olemas ja on olemas LOLLI LEHMA (Loomade Farm - lüpsilehm) TÕBI nimega - KOROVA. 
Mul ajas juba eile "sita keema" uudis, et hakatakse jälle - Kõik Rõõmsalt Puhuma. Seekord, kui mulle see aktsioon ette jääb, teen läbi "juriidilise programmi".  
Mis krdi juriidikas me elame??? 
Varem, kogu see kolm kuud, polnud meil isegi seda seadust, millega alles nüüd tehti asi ametlikuks.
Kus olid kõik need "julged jänesed", kelle "illustreerivat pilti" te näete siin, 



https://leht.postimees.ee/6923767/ametlikud-korraldused?_ga=2.117319043.486056744.1589390522-2081177010.1534175447&fbclid=IwAR1HvlQEpkAKrPw93WMFr_juu5_5z-nI5PIi_ypnrTFYm088Emnzl5akSbc

kõik need kolm kuud. 
Kes olid siis need karantiini-sitsijad: Arad-surmakartjad-lollidlehmad. 
Ja kes olid need, kes polnud hetkegi ega sekunditki Mingiski karantiinis ja toimetasid vabalt, ilma seaduse ja karistuseta. 
Kas oli ühtegi Puhumist ja Sodiks sõitmist. 
Tähendab, kui peab hakkama kontrollima juhte, siis kõik kes olid potensiaalsed purjutajad ja teistele ohtlikud - ISTUSID KODUS. 
Seega. Ei kavatse mina enam, peale seda KOROVAT, kordagi puhuda ühtegi masinasse, mis on väljamõeldud LOLLIDELE LEHMADELE.
Ja selleks on piisavalt ka juriidilist alust.
Ma ei ole jurist ja ma ei peagi seadusi teadma, sest esiteks pole need tehtud PÄRIS INIMESELE, enamasti vaid raha lüpsmise eesmärgil.
Alates aasta 2020 mai kuust ei kehti mitte ühegi ametniku kirjeldus, et - Seadused on tehtud inimese kaitseks ja selleks, et - Ennetada võimalikke tagajärgi.
Nonäiteks purjuspeaga sõitmine ja teiste elu ohtu seadmine.
Kolm kuud polnud Juriidiliselt, ei "ohtlikke sõitaid" ega ka "ennetajaid".
Nad kõik ISTUSID KODUS.
Nüüd aga skeem, mida ka kasutan, kui selleks tekib võimalus.
Aga teades, et - ma ise loon oma reaalsuse, siis võib toimuda see juba üsna pea.
1. Kui mind kinni peetakse, siis ma küsin küsimuse - Kas ma autost välja võin tulla?
a) kui vastus on, et võin, siis ma hakkan ametnikuga juttu rääkima (ma ei ta millest), nagu - Palja persega siia maailma sündiva ja sureva, minuga täiesti võrdväärse inimesega.
b) kui vastus on, et - Ei, te ei või autost väljuda, siis ma ei puhu mitte ühtegi masinasse mitte vähimatki "tatist hingeõhku".
2. Ma teavitan ametnikule (kes tegelikult juriidiliselt pole isegi mitte ametnik, vaid "kontoritöötaja", ilma vastava ametitõndita), et - Ma olen absoluutselt kaine.  Ja kui jant sellega ei lõpe, teatan, et - Soovin minu viimist meditsiinilisse kontrolli.
3. Kuna ametnik keelas mul autost väljumise, siis pole mul ka edasipidi mingit soovi Oma Territooriumilt (ehk autost) väljuda ja mina ei suuda ettekujutada - Kuidas nad transpordivad mind meditsiinilisse kontrolli. Teades, et ükski arst ei ole nõus tegema mingit kontrolli Kainele Inimesele.
4. Ühegi Kiirmenetluse Protokolli koostamisega maanteel pole mina nõus, sest neil "kontoritöötajatel" pole isegi õigust koostada - Ülekuulamise Protokolli, ilma: "ühe telefoni kõneta", advokaadita ja kahe tunnistajata.
Mina ei tea kas meil Eestis on see kohtustus (ma ei ole jurist), kuid olles juba ühe korra elus sellise kogemuse saanud, 

http://arnetsirna.blogspot.com/2015/09/kas-politseinik-on-idealist.html

teist korda ma seda viga enam ei tee.
5. Mitte ühelegi sellisel paberile ma ei kirjuta oma allikirja, sest sellega oleks ma automaatselt andnud nõusoleku teha minuga - Mida Iganes.
Kui 2020 aasta maikuuni, ma seda ei kasutanud ja minul isiklikult ei ole Mitte Midagi selle vastu, kui mind kinni peetakse, vaadatakse üle - Kas ma "näen välja" purjus inimesena  ja sellised ellimineeritakse liiklusest.
Kuid siin on üks PÄRIS PÕHJUS. Kui mind kontrollitakse - ehk süüdistatakse enne kui ma olen Midagi Teinud, pannakse puhuma, kui ma sellest keeldun, siis selline inimene on juriidiliselt Kahtlusalune.
Kordan. Enne 2020 aasta maikuud ma ei teinud ja ei olekski kunagi seda tegema hakanud. Aga.
Kus olid kõik need KONTROLLIJAD, inimestele kasulike tegevuste tegijad "KADUNUD" - kolm kuud.
Kartsid oma elunatukese eest.
Ja mida nad siis nüüd teevad????
Lüpsavad jälle LEHMI.
SEALJUURES. On nad ISE selle kolme kuuga Maailma niimoodi PERSE KEERANUD. Miks peame meie seda paska nüüd hakkama helpima.
Kokkuvõtteks. Mina-meie ei pea VÕITLEMA ega ka MAAILMA PARANDAMA. See pole minu probleem, sest enamus LOLLE LEHMI on sellega nõus ja lasku käia, sealjuures sellised virisevad ja kannatavad isegi kõige rohkem.
Minu-meie eesmärk on - Teavitada Lollustest, mida ma näen.
Veel tähtsam. MITTE ÕIGUSTADA ISEENDALE, mis iganes vabandusega: pole minu asi, ah nii läheb valutumalt ja kergemalt.
Ei lähe (Loomade Farm).
Ma olen paberitega põllumees, kusjuures ma ei tea nt tänapäeva traktoritest mitte midagi.
Ma olen 35 aastat tegelenud autospordiga, aga ma ei tea ka sellest mitte midagi.
Juriidikast tean vähe.
Aga tean ühest asjast väga palju ehk arvatavasti kõige rohkem, tervel selle "planeedil".
Ma tean mis asi on - AINSUS.
Ainsus on AINULT TÕDE.
Duaalsus on - TÕDE ja VALE.
Vot, ja "planeedi" ainsa Ainsuslasena, ma ei saagi aru - Kuidas see süsteem saab töötada Duaalsusega.
Aga see ei töötagi.
See vaid vireleb, ühest tsüklist teise, ühtede ja samade sümtopitega.
LOLLI LEHMA TÕVEGA.

NB!  Mingi kummaline mõttekene klassikalisest filmist. Omal ajal sai ka Nõmmik vastu päid-jalgu selle eest.
"Loomad elutoas. Vhuihh"
"Ikkagi Inimesed" 

Miks ei ole meedias pea üldse mingit vastukaja filmile - Ilma hirmuta KOROVAST, sest siis peaks enamus Maskikandjaid tunnistama - Midagi. Mida mõelge ise. 

A men - mina inimene. Kes veel ei tea, mida see tähendab, mõelge. Kes ütleb ja mida???

1 kommentaar:

  1. Keegi "sidus" (Hegel?) duaalsuse vastandite ühtsuseks, andes sellele veel virelemisaega.

    VastaKustuta