esmaspäev, 13. detsember 2021

OMAARVAMUS ehk MINE ENDA SEEST VÄLJA.

 


Sellel lool on kaks pealkirja, sest teine osa tuli enne aga ma ei pannud seda kohe kirja. 

NB! Seda teksti on alguses väga raske lugeda inimesel - kellel on OMA ARVAMUS. 

Sest nad hakkavad kohe omas peas igale lausele vastu mõtlema. Millest see tuleb? Omast varasemast kogemusest ja teiste inimeste "õpetustest", mida me oleme kogenud terve elu jooksul. 

See jutt on siin TäisTeoreetiline ja Loogiline, sest mingeid muid "tunnetuslikke tööriistu" minul ei ole ja ka ei taha, sest mina ei tea - Kes oleks selle taga?

 Me elame "mingis kohas", millest me eriti palju ei tea. Tuleme EiTeaKust ja ka läheme sinna. 

Sellel kohal siin on kaks tunnust (duaalsuses on alati vähemalt kaks poolt). Üks on Looduslik ja teine Tehniline. Need kaks leeri on siin kogu aeg olnud, aga - mitte kogu selle hetkel kulgeva lineaarse ajaperioodi vältel. 

Me praegu imestame, et - mis Pask siin maailmas toimub ja ringi liigub. Tahaks veel räigema sõna panna aga kahjuks - rumalaid sõnu pole olemas. Rumalus ja piinlikkus asub - inimese peas. 

  Loogiliselt mõeldes - Me läheneme ühe arenguetapi lõpu suunas ehk nn Universe 25. Googelda ise - Universe25. 

 Universe 25: The Mouse "Utopia" Experiment that Turned into an Apocalypse - QS Study


See "KORD", mis hetkel maailmas valitseb, on - Ebanormaalne. 

Kõik sõnad, millel on vastassõna ehk duaalsed, on VALED ehk selle süsteemi tööriistad. Normaalne - ebanormaalne, hea - halb, tavaline inimene - eriline inimene jne. 

Kogu meie tekst, mida me räägime on duaalsusest (tegelikult mitmemõõtmelisest) pärit ja sellel pole algsega, mingit pistmist.  

Ma püüan kirjutada mingit osa nüüd ALGSEST.

 Algallikas ehk algloome on loogiliselt võttes olemas ehk tegelikult võimatu, sest me peame leidma siis ju ESIMESE hetke. See on võimatu. Esimest hetke ei saa olemas olla. 

See saab olemas olla vaid juhul, kui ma räägin sellest Alghetkest kui eelmine Universe25 lõppes ja alustati uut versiooni. 

On olemas variante kui saad teada, et maailm - Ei ole Reaalne, Materiaalne, Lineaarse Ajajoone jne tunnustega. On midagi,  mis pole mõistuslikult reaalne ehk see osa meie teadmistest, mille nimi on - Maagia, Müstika, Müüdid, Muinasjutud, Mõistujutud jne.  Neist viimastest saamegi aimu, et - on olnud eelmised perioodid. 

Panen neile üldise nimetaja Atlantis. Igaüks paneb omad terminid, kuid teooria ei muutu sellest.

  Algloomise hetkel luuakse (ei looda, pole vaja ju) - ÜKS. Üks "Jumal" või esimene "Informatsiooni Piksel". Ja sellest hakkab hargnema Programm ehk "go to" ehk see ongi Algloomine-Liikumine.   Sündis Eva ja tehke sugu ja saagu teid palju.  Üks rott viiakse "linna", siis teine ja neid saabki seal palju. Ja kes ei tea,  mis on  Universe25, peab kindlasti mingit versiooni lugema või Youtubest leidma, neid on palju. 

Ja nüüd me oleme selles seisuses, et üks osa normaalsetest ei mõista  - miks need teised ei taha lasta ennast "õmmelda" ja jonnivad  Riigiga. Aga riigiga ei jamata. 

Ja siis on teine osa inimestest, kes tahavad teha - Koos maailma paremaks. 

Õnneks olen mina nende, "teise kategooria" hulgas, teises Eestis. Kahju on aga kõigile neile teistele inimestele, kelle hulgas ma olen ütelda, et - Koos me ei saa maailma paremaks muuta. VÕIMATU.

 Koos me saame Võidelda selle Esimese poole vastu, aga - see ei muuda mitte midagi. OK. See venitab agooniat ja ei lase otsekohe "pähe istuda" ehk üles puua.

 Aga sisuliselt tuleb Maailma Lõpp aina lähemale. See sisuliselt Täissitutud Rotipuur haiseb nii hullusti, et sellega tuleb midagi ette võtta. 

MIDA? ja KES?  

Kas inimesed on võimelised seda KOOS muutma??? 

Lootusetu. 

Sest maailm ON duaalne ja alati jääb see "teine pool" vastavalt sellele, kummal pool sina oled. 

Kes on siis "kurjajuured"???  

Need kellel - on Oma Arvamus. 

Saage kohe aru, et - mingit oma arvamust pole mitte ühelgi inimesel, see on SEGU eelnevatest kogemustest. 

NB!  Kui ma mingit lugu kirjutan, siis kirjutamise hetkel informatsioon Mängib. Ühel hetkel tahab kirja saada üks mõte ja lause ja teisel hetkel kohe mingi muu variant. Nii ma nüüd balansseerin kahe loo vahel ja üritan kokku õmmelda. Ja ma ei teagi kumma loo ideed seletada enne. 

Aga lugege lõpuni ja mängige mõtetega ise edasi.

  OMA ARVAMUS. 

Meil ei saa olla oma arvamust, sest see saab olla vaid inimestel, kes elavad pikka aega Ühes Koos ja neil Polegi mingit arvamust. Need on loodusrahvad. Nad Ei Arva midagi, vaid elavad nii nagu Suur Pilt parasjagu pooleli on. Kui need inimesed elavad Programmi sisselülitamise hetkele veel üsna lähedal, siis puudub seal mõttelaadis duaalsus ja mitmemõõtmelisus ja nad elavad - Ühes Mõttes, laadis, taktis, tasakaalus, harmoonias jne terminites. Seal puudub igasugune halb. Sest Ühes ehk Ainsuses polegi termineid. Me imestame - kust on tulnud Gaia teooria, kirja- ja kõnekeele "areng" ja Kultuuri Tõus. Muhvigi me ei tõuse. Telepaatiast kõnekeelde minek on - taandareng. 

Selle "Matrixi" lülituse variandis, kus me elame, oleme Kulgenud alglülituse hetkest juba üsna kaugele. 

Kas piisavalt kaugele, et midagi muutuks? 

Mul oleks lootust veel näha mingit 40 aastat. Mis see sada niiväga ikka on !!! 

Ehk siis, Algne informatsioon on ALGNE. Mitte - hea, halb, positiivne, negatiivne jne, sest siis on see JUBA duaalne ehk Väänatud.  

Algne inimene ei anna informatsiooni edasi - kui tema käest ei küsita ja ka ei hinda infot,  mis talle vastu tuleb. 

Kas teile ei seostu see idee millegagi, mida oleme nooruspõlves kuulnud? Mulle meenuvad Nahksuka jutud. Valge Kotkas ei räägi inimesega, ei õpeta enne - kui tema käest küsitakse. Ja lõpus ütleb - Hau. Ma olen rääkinud. 

Ehk "kuskil mujal" samalaadne jutu lõpp - mina inimene - A men.  

Kuidas käis elu indiaanilaagris, seda meie ju ei tea. Kõik need ilukirjanduslikud ja pilaajaloo kirjutised ei kirjelda meile midagi. Need pigem halvustavad loodusrahvaid. Aga see on Univers25 seisukohalt täiesti normaalne ehk loogiline. Nii need tsivilisatsioonide kokku kukkumised on toimunud väidetavalt juba viis korda (aga see ei ole Algne informatsioon, vaid "kuulujutt", mida ei saa reaalselt tõestada). 

Aga Mida me saaksime siis muuta?

 OMA ARVAMUST ja ISE LOOMISE REAALSUST. 

Oma arvamuse kohta tuligi selline kirjeldus.  Mulle on paaalju kordi mingid "omastarust vinged esoteerikud" öelnud: "Arne, ära ole nii materiaalne ja loogiline. Mine ENDA sisse. Leia sealt Armastus (ma ei tea siiani, mis termin see on) ja leia sealt Kõik vastused."

 No ma nii pettusin kui mõne sellise Guru juures selgus, et ta oli lihtsalt lugenud mõnda nt vene mehe raamatut ja selle info pealt ainult jahus. Muideks.  Kõik teie, "suured gurud", kes te midagi räägite, see on - Äraõpitud Informatsioon, mida kureerib või juhib "Mingi Nähtamatu Arhitekt". Ehk.   

Kas sinu/minu mõtted on Minu mõtted?  

Ja sellel mõttel pole ka häda midagi, sest see on meie tegevustes vaid pool osa. Me ei saaks elada Ühtegi Algset Osakest, kui me ei käiks pidevalt Enda Sees. Me elame seal. Me elame vahest Liigagi palju enda peas. Miks me läheme "lolliks" kui liiga palju mõtleme, huvitav - kus kohas?   

Enda peas ehk sees, või Eetris ehk infoväljas ehk Endast Väljas. 

Miks on eestlastel kõnepruuk:  Seis oli nii sitt, et ma läksin nii räigelt endast välja ..... jne. Ilukirjanduslik metafoor??? 

EksOle!!!!

 PERSOON. 

Vahva sõna eesti keeles. Võtame selle algseteks osadeks - Perses On - see Algne Piksel. 

Universe25 Ühiskonnas (linnas) on ainult perses infoühikud. 

Tuletame meelde "Pisuhända". Maal on elu. Parsil on kultuur, mitte linnast ei pea seda otsima. Selles oli Sandreil õigus. 

Kui me võtame PersesÜhiskonna manipulaatoritelt ära kõik "riided" ja regaalid ning relvad. Viime ta sauna, kütame ta keha "vihaga" kuumaks, niiet ta vingub käes. Siis anname paar potti kanget õlut Mälukustumise piirini ja siis me näeme enamvähem seda Algset osakest. 

Selle hetkel ei taha ükski selline jobu teha teisele inimesele Mitte Midagi, sest ta on Algses. 

Ilmselt on ta Enda Sees.  

Algne olem ei ole materiaalne, füüsiline, õige, vale, eriline, tavaline, suveräänne ega isegi mitte Unikaalne. Ta on seda kõike.  

Kuid ta on ALGNE, TÜHI ja TÄIUSLIK. 

Areng ei ole liikumine Täiuslikuma poole.

 Mänguilu on Täiusliku rikkumine jamadega - Et oleks Lõbus. Ka Kuri on lõbus, kui sa oled täiuslik, et kogeda Ebatäiuslikku. 

Siis tuli mulle üks "praktika", kuid mulle tundus, et ma olin seda kuskilt juba enne kuulnud. 

Kui sul on mingi jama kaelas - Väljast poolt tulnud jama. Siis mine enda Sisse ja töötle seda informatsiooni enda sees Mõistusega- Loogikaga. Neid praktikaid on palju. Näiteks.  

Küsi sellelt seisundilt või jamalt küsimusi - Kes sa old? Kust sa tuled? Mida sa minu käest tahad? 

 Proovige, sest paljud kirjeldavad, et - jama tõmbab üsna kiirest uttu.  

Kui elusituatsioon on aga nii hukas, et kohe miskit ei mõista teha, siis on Üksikud Jamade Infokillud teinud Kambaka, teinud Ringkaitse ümber sinu. Ja selleks nägin ma võimalust teiseks praktikaks.

 Mina enda sisse, enda pähe ja ole seal võimalikult Mõteteta Ruumis. Kui ei oska, siis korruta endale - Ma ei mõtle, ma ei mõtle, ma ei mõtle jne.  Nüüd tee enda ümber ekraan. Kera, muna või ükskõik milline kinnine, ruumilise kujundiga "Kile". Pane see Kile silmini täis - Oma Enda Silmasid.  Välised silmad. Ja nüüd vaata kõikidest nendest silmadest korraga ümbertringi tervet pilti endast. 

Nüüd sa oled - Endast Väljas. 

Vaata kindlasti ka enda füüsilist Alasti keha, ilma selle materiaalsuseta, mida sa hetkel omad (sest mitte keegi ei oma siin planeedil mitte midagi, sest ta vaid Rendib planeedi ressursse). 

Ja vaata - Kõike seda, Mida sa omad TEGELIKULT. Suhted, mälestused, hobid, võimalust tegeleda sellega, mis huvitab tegelikult, no ühesõnaga - taipad ise, taipamatud siin blogis ei käi. 

KOOS LOOME MAAILMA PAREMAKS.  

Mingi etapini see on jah nii. Ka mina ikka käin "Kettides". Eurovastaline olin kohe. Ja ma ei eksinud kah. Mitte ükski demo...., kett või sõda ei tee maailma paremaks. 

Vaid sõda võib olla selline variant, sest see - puhastab linnad ära Rotisitast. 

Karm aga nii see on. Kuigi on lohutus, et siin maailmas, virtuaalis, matrixis pole mitte midagi karmi. 

See mäng on Sinu Loodud. 

Ja ma seletan nüüd ENDALE, sest sulle ma seda seletada ei saa. Seda saad sa seletada endale vaid ise, täpselt sama skeemiga (kui ise tahad, tee midagi muud).  

Minu reaalsuse, selle tajutava reaalsuse, Loon Ma Ise. Minu ümber ei ole Mitte Kedagi, kõik need teised on Illusioon. Mina "magan kuskil mujal" ja mängin mingeid mänge. 

Mina nt enamasti ulmelist-mehaanikut. 

Minu Algne informatsioon, mida nimetatakse nt hing, vaim, essents jne loob ja see ei oskagi olla duaalne. 

Pagan, ma ei viitsi jahuda enam, sest seda teksti on nii palju.  

NB! Me ei muuda mitte midagi KOOS. 

Saage aru, kes vastu vaidleb. Ainult ÜKS inimene saab maailma muuta. Mõtle ise KES?  

Näiteks on üks pisike võimalus, kuidas saab koos maailma muuta. Mitte ükski inimene ei lähe enam Poodi. Kõik ained ostetakse - Otse Tootjalt. Kogu söök ja tooted teevad - INIMESED ISE, mitte tehased.  Ja kõik.  

Universe25 kukub kokku. AGA.  Seda ei tee ükski inimene. MOTT. 

Järelikult. Me liigume kindlal kursil - Maailma lõpu poole. "Arenenud tsivilisatsioonid" kukuvad alati kokku ( I. Asimov . Asumis on kõik variandid kirjeldatud).   

Kes tahab targemate seletusi (ma lihtne mehaanik), siis Bruce H. Lipton - Spontaanne Evolutsioon. Millalgi lugesin, ei mäleta täpselt mis ta seletas. 

Me ei saa KOOS muuta maailma. Sest me ei saa ega peagi Koolis segi peksma kolmandat klassi. Kolmanda klassi õppetükk on - Valetamise märkamine jne, edasi mõelge jälle ise. 

Selle klassi-planeet jääb siia alati alles ja järgmised õpivad, (ka nt Koos), muutma maailma. 

Aga saladus on selles, et - Enda Maailma. Muud maailma polegi olemas.    

Kaks mõtet ehk tööriista sai kirjeldatud. 

Kas hakkas tööle, mängige nende tööriistadega ise, sest mul pole lootustki kirjelda kõiki võimalusi - kuidas see maailm tundub, kuidas see võiks olla ja milliseks see luua.  Koos muutumist mina isiklikult ei looda. 

Kas "maailm" Restardi teeb? 

 No vaatame. Seniks tegelen ma nende asjadega - Millega Ma Tahan tegeleda TEGELIKULT.   

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar